Osobní vagony 1.třídy
V této kategorii je mnoho kvalitních středoevropských vagónů. I Česká republika má svého zástupce v této prestižní kategorii. Je jím vůz řady Ampz143. České dráhy zakoupily v roce 2004 jedenáct vozů tohoto typu. Vyráběla je česká vagónka ze Studénky s pomocí Siemensu. V současné době tyto vozy jezdí na trase Praha - Berlín- Hambrurk a Praha - Brno - Vídeň a Praha - Varšava. Dosahují maximální rychlosti 200 km/h.
Ani Slováci se nenechali zahanbit, a stejně jako Češi, i oni mají v této kategorii svého zástupce. A tím zástupcem je vůz řady Ampeer. Slovenské dráhy mají zatím 10 kusů těchto vozů, ale jejich počet by se měl do roku 2014 zvýšit na 20. Už aby to, protože tyto vozy jezdí zatím pouze na trase Bratislava - Žilina - Košice, ale až se počet vozů zvýší, měly by tyto vozy jezdit i do České republiky. Ampeer nabízí stejné sedačky jako již zmíněné Ampz143 s tím rozdílem, že se hlava může opřít o polštářek, což zajisté cestující vítají příznivě. Maximální rychlost těchto vozů je 200 km/h, ale Ampeer-y mají jednu nevýhodu. Nejsou tlakotěsné, takže je ZSSK kvůli tomu schválila na 160 km/h, a rychlostí 200 km/h asi nikdy nepofrčí. Škoda. Abych nezapomněl - výrobcem těchto vozů je ZOŠ Vrútky.
Severní sousedé se též nenechali zahanbit. Poláky reprezentuje vůz Amnopuz 158A, kterého jsme mohli vidět i na Czech RailDays, ale do Česka jinak nejezdí. Bodejť, když je jich vyrobeno jenom 3! Poláci tyto vozy potřebují hlavně na trať Varšava - Vratislav, ale jak známe naše severní sousedy - za týden to může být úplně jinak! I tyto vozy mohou jezdit 200 km/h, jsou tlakotěsné, a celkem pohodlné. Na první pohled může cestujícího zaujmout jeden detail, a to konkrétně dlouhá černá lišta, která se táhne přes všechna okna. I toto může dělat dojem moderníího vagónu. Tyto tři vagóny vyrobila polská společnost H.Cegielski.
První kupéčkový vůz v této kaegorii pochází z Rakouska. Jedná se o vozy řady Amz, jichž je vyrobeno asi 33. Tyto vagóny jezdí do Česka na trase Villach - Vídeň - Brno - Praha - Hamburk, a mezi cestujícími jsou populární - velice populární! A mají být proč populární. Tyto vozy byly sice vyráběny v 70. až v 80. letech, nicméně, od roku 2003 procházely tzv. "Uprading-Programmem", který těmto vozům dodal klimatizaci, zásuvky, a hlavně jim omladil interiér. V interiéru najdete široká kožená sedadla a mnoho dřevěných dekorací. V těchto vozech se nachází i oddíly bussines třídy, která je velice podobná 1.třídě. Mnoho rozdílů mezi bussines a 1.třídou asi nenajdete. Hlavní rozdíly mezi bussines a 1.třídou jsou: 4 sedadla v oddíle bussines třídy (tato sedadla ale nejsou o nic širší než v jedničce), delší stolky v bussines třídě, kterých je v oddílu navíc více, a jinak položená zrcadla (v bussines třídě je svisle, v jedničce vodorovně). Dosahuje maximální rychlosti 200 km/h, a tyto vozy vyrobily společně vagónky Siemense a Jenbacheru.
Myslíte si, že jsme zapomněli na německé vagóny? Omyl! Podobně jako Rakousko, i Německo reprezentují kupéčkové vozy - konkrétně Avmz 109.5. Ovšem, kromě počtu kupéček a maximální rychlosti nemají německé vozy s těmi rakouskými nic společného. Sedačky ve voze jsou z textilní látky, dveře od vozu jsou sklápěcí, dveře od oddílu jsou celé prosklené atd. Tyto vozy nejsou zrovna nejmladší. Za svých časů tyto vozy totiž jezdily na vlacích TEE, což je obdoba dnešního EuroCity a InterCity s tím rozdílem, že v soupravě byly řazeny pouze restaurační vozy a vozy 1.třídy. Nicméně, bylo by naivní si myslet, že vozy mají původní interiér. Tento interiér byl již několikrát změněný. Výrobcem těchto vozů není nikdo jiný než domácí Siemens. Apropo, málem bych zapomněl. Pokud bydlíte někde v Česku, a chcete se s tímto vozem projet, vyzkoušejte vlak EC 174/175 Jan Jesenius, který jede z Budapeště přes Bratislavu, Brno, Prahu a Berlín do Hamburku a zpět. Samozřejmě, v Česku tento vlak zastavuje ještě v Břeclavi, Pardubicích, Kolíně, Ústí nad Labem a Děčíně.
Ve Střední Evropě ještě zůstaneme. I Arpádi pro nás něco přichystali. Maďarské vozy řady Amz jsou také mezi odbornou veřejností velice oblíbené, a to hlavně kvůli pohodlným a širokým sedačkám, ze kterých lze udělat lehátko. Tyto vozy se mohou pyšnit jedním malým rekordem - objemnější zrcadla jsem v žádném jiném dopravním prostředku neviděl. Tato objemná zrcadla jsou v každém kupé na bočních stěnách. Myslím, že tento detail ocení hlavně ženy. A obrovské zrcadlo není jediné, co ženy na tomto voze ocení. Myslím, že ženy budou nadšené i z barvy sedaček, koberců atd. Ta je totiž jaká? No přece růžová. Opravdu nežertuji, podívejte se. Naštěstí pro muže se nejedná o "barbieodstín" růžové. I to je možná jeden z důvodů, proč mužům tento vůz nevadí. I tyto vozy mohou dosahovat rychlosti 200 km/h. Ještě minulý rok tyto vozy jezdily na EC 170/171 Hungaria (Berlín-Praha-Bratislava-Budapešť), jenomže tyto časy jsou pro mě nepochopitelně pryč. Tyto vozy se vyráběly ve španělské vagónce CAF Zaragoza. Zajímavé je, že všech 9 vagónů této řady bylo vyrobeno v jednom roce - 1994.
Nejzápadněji položeným státem v této kategorii je beze sporu Francie. Francii reprezentují vozy A*tu. Tyto vozy jsou provozované společností Corail Téoz, což je společnost provozující luxusní vlaky například na trasách Paříž-Bordeaux, Paříž-Nice a Nice-Bordeaux. Na první pohled vám vozy A*tu (a všechny od Téoze vůbec) nebudou připadat vůbec moderní - spíše naopak. Tyto vozy vypadají totiž jako německé vozy řady Avmz 109.5, které jsem popisoval o dva odstavce výše. Ale jak nakouknete dovnitř, budete pravděpodobně udiveni. Tyto vozy jsou velice luxusní, co se interiéru týče. Možná jsou to nejluxusnější vozy Evropy! Ve voze si lze vybrat, jestli budete chtít sedět v kupéčku, a nebo dáváte přednost velkoprostorovému uspořádání. Na těchto vozech též zaujme velice netypické, ale o to krásnější osvětlení. Tato světla dokonale pasují ke světlým stěnám v interiéru. I tyto vozy mohou jezdit rychlostí 200 km/h. Vyrobil je francouzský Alstom.
Další účastník pochází ze státu, jenž na mapě silně připomíná kozačku - konkrétně z Itálie. Italové mají v této soutěži velice zajímavé vozy pocházející ze 70. let. A co víc, italské národní dráhy tyto vozy nikdy příliš nemodernizovaly. Vlastně, některé z nich nedávno prošly velkou modernizací, jenomže tu autor těchto stránek považuje za tak spackanou, že autor mnohem radši do této ankety použil vozy, kterým zůstal původní model interiéru. A ten se opravdu povedl. Tyto vozy vůbec jako jedny z prvních měly stahovací žaluzie a nebo otočné sedadlo (uvidíte na fotce). Pod každým křeslem (to, co mají tyto vozy, tomu se snad ani sedačka říct nedá), se navíc ukrývá stoleček, ale ten je neprakticky malý. Tyto vozy lze potkat na italských vlacích kategorie InterCity.
Devátý účastník této kategorie pochází z Balkánu, konkrétně v létě z velice navštěvovaného Chorvatska. Jedná se o vozy řady Aeelt. Původně jsem chtěl do této ankety zařadit chorvatský vůz řady ABee, ale k němu jsem našel jen jednu fotku v interiéru, což je nedostačující. Nicméně, ani vozy Aeelt vůbec nejsou špatné. Jsou to vozy velice podobné těm, které jsem chtěl dát do této ankety až na to, že jsou velkoprostorové. Nicméně, tyto vozy mají společný typ i barvu sedaček, a mají na chlup stejné stolky mezi sedáky. V těchto vozech navíc vůbec neexistuje tzv. "letecké uspořádání" (to znamená, že sedačky jsou vždy naproti sobě, nikoliv za sebou). Vozy vznikly rekonstrukcí ze starších vozů, které vyrobila srbská GOŠA. A ten stejný výrobce vagónů tyto vozy v letech 1999-2009 modernizoval. Vozů této řady je celkem 12, z čehož některé jsou schváleny pro 160 km/h, ale některé z ekonomických důvodů jenom pro 120 km/h. Musí se ale uznat, že se modernizace povedla celkem dobře. Vagóny této řady též nevyjíždějí z vnitrozemí. Potkat je můžeme na vlacích IC mezi Záhřebem a Vinkovči, Vukovarem a Osijekem.
Poslední soutěžící pochází z Rumunska. Možná si říkáte, že jsem se zcvoknul. Možná si myslíte, že jsem do ankety schválně dal tne njhorší vagón Evropy. Omyl! Kvalita rumunských železnic roste velice rychle! Nám to hlavně dokáže vagón řady A10-91, které v letech 2006 a 2007 vyrobila domácí vagónka Astra Vagonae Calatori. Na těchto vozech zaujme jedna věc. Mají úplně stejné sedačky jako vlaky novější vlaky TGV! Vozy jsou též specifické tím, že nabízí dva velkoprostorové oddíly. Zatímco v jedné části převládají spíše klidné barvy, v té druhé dominuje červená. Cestující má tedy na výběr. Musím říct, že na internetu jsem viděl fotky spíše té světlejší části. Tyto vozy mohou jezdit až 200 km/h. Najdeme je na vybraných rumunských vlacích InterCity.
Komentáře
Přehled komentářů
Ищем партнёров! Мы занимаемся трудоустройством соискателей в Швецию и Израиль. https://youtu.be/7et5Clmk3V4 Вознаграждение за каждого отправленного соискателя в Израиль 500 у.е. в Швецию 300 евро. Игорь Райтман основатель ООО Глобал Сервис Интернешнл и партнеры viber/whatsapp +972539013959
Приветик! Выбрал подборку каналов хороших в телеграмме исключительно для Вас!
(Thomasbus, 20. 4. 2020 10:09)
https://t.me/BiznesStartap > Бизнес-стартапы - Советы и рекомендации по теме стартапа. Как сделать его успешным без больших потерь. Самая важная информация здесь.
Law 2020 Estonian, European firms
(Waynecop, 19. 4. 2020 16:06)Registration and sale of ready-made Estonian, European firms. https://diamont.ee/en/company-registration/ Companies with nominee service and bank account. Crypto license. AML service. Remotely. Fast, professional. Zero tax rate. Accounting services
Новинка самоходная тележка Мотомул Крым
(WalterVoize, 19. 4. 2020 13:05)
Здравствуйте, мы представляем российского производителя "Мотомул Крым".
Широкий выбор дополнительного оборудования позволяет использовать мини самосвал на строительной площадке, в производстве, в частных и муниципальных хозяйствах в течении всего года.
Полный привод 4х4 на все колёса (со специальным рисунком протектора) обеспечивает очень хорошую проходимость самоходной тележки МТ-300 по бездорожью.
Трансмиссия – механическая коробка передач с клиноременным приводом (две скорости – вперёд и одна – назад). При этом максимальная скорость Мотомула, массой 120 кг, составляет 7 км/ч.
Надо отметить, что полноприводный самоходный грузовичок-самосвал Мотомул МТ-300 – это тяжёлый специфический моторный агрегат «для настоящих мужчин».
Найти нас можно по запросу в Яндексе: "Мотомул Крым".
Приветствую! Отыскал подборку каналов замечательных в мессенджере Telegram спецом для Вас!
(Thomasbus, 16. 4. 2020 22:22)
https://t.me/politicheskiya > Политическая власть - Политические проблемы через призму юмора. Сообщество для тех, кому не всё равно. Свежие новости и шуточный контент на серьезные темы. Всё о чем говорит народ. Волнующие темы, мимо которых нельзя пройти. Политические демотиваторы с долей иронии. Ежедневное обновление, затрагивающее острые темы, касающееся страны и обстановки в ней.
Face Surgical Masks FFP2, FFP3. Wholesale in stock
(LindaEsods, 16. 4. 2020 4:21)Face Surgical Masks FFP2,FFP3,3 Layers. Wholesale in Stock https://www.restoratio.eu/ We have stock in Estonia. Mask 3 Layers - 2 mil pcs. FFP2 - 300,000 pcs. FFP3 - 300,000 pcs. Minimum lot of 10,000 pcs.You can come see, it all officially, supply contract. Fast delivery to any region of Europe.
Aliespress, score
(Harryvub, 15. 4. 2020 12:21)
Compre mascaras desechables: ?defensa personal eficaz todos los dias! ... Una mascara desechable de tres capas protege eficazmente el sistema respiratorio del polvo, las bacterias y la posible infeccion con enfermedades infecciosas. Un retenedor nasal flexible ayuda a que la mascara se ajuste perfectamente a la cara, y las gomas elasticas fijan comodamente la mascara sin causar irritaciones en la piel. El tamano y la densidad de la mascara proporcionan un uso comodo durante mucho tiempo....
https://t.co/pCvWWqf0he
The Ultimate Deal On cash 2020
(freevbucks4zilla, 15. 4. 2020 8:05)
Amazing items from you, person. I use consider your stuff previous to and you're just too wonderful. I actually like what you have acquired here, certainly like what you usually are saying and the way during which you state it. You're which makes it interesting and you always look after to stay it wise. I cant wait to understand much more from an individual. That is actually a new terrific web site.
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/gamestream/19/358659/free-v-bucks-2020-generator-unpatched/
Law 2020 Estonian, European firms
(Waynecop, 11. 4. 2020 21:37)Registration and sale of ready-made Estonian, European firms. https://diamont.ee/en/company-registration/ Companies with nominee service and bank account. Crypto license. AML service. Remotely. Fast, professional. Zero tax rate. Accounting services
HoOkAh MaGic
(Roberthix, 11. 4. 2020 17:17)
ИнСтА https://www.instagram.com/hookahmagic_su/
Есть 18 лет?Возможно тебя заинтересуют цены!
Большие скидки!
Shopping, Aliexspress
(RobertPed, 10. 4. 2020 7:58)
Как получить заказ?
Чтобы получить заказ, вам нужно: 1) сделать его; 2) правильно указать адрес доставки; 3) когда посылка придет на почту – забрать ее. В процессе вы сможете отслеживать движение посылки либо в пределах Китая, либо по всему миру. Расскажем об этом поподробнее.
ДАЛЕЕ: https://t.co/wOGCcWV6bF
MzWLGI9FQ91CKHS8lOKZKcZ4pWF
(AriyahCon, 9. 4. 2020 23:12)
Hello to all
In this enigmatical forthwith, I love you all
Rise your relations and friends
Hello. My first post.
(Michaelseats, 9. 4. 2020 22:52)
Hello
This is my first post here
https://fhgfo8fgfg6fg5df4gfgfv0fvkjf7.com
Secrets To MONEY – Even In This Down Economy
(RodneysssThake, 9. 4. 2020 4:12)
Amazing items from you, guy. I possess consider your things previous to and you're just too wonderful. I actually like what an individual have acquired here, certainly like what you usually are saying and the way during which you claim it. You're so that it is enjoyable and you continue to care for to stay it wise. I cant wait to learn much more from an individual. That is actually a terrific web site.
https://scratch.mit.edu/projects/207204799/remixes/
https://fortniteskins.net/outfits/
Law 2020 Estonian, European firms
(Waynecop, 8. 4. 2020 14:44)Registration and sale of ready-made Estonian, European firms. https://diamont.ee/en/company-registration/ Companies with nominee service and bank account. Crypto license. AML service. Remotely. Fast, professional. Zero tax rate. Accounting services
Face Surgical Masks FFP2, FFP3. Wholesale in stock
(LindaEsods, 8. 4. 2020 3:29)Face Surgical Masks FFP2,FFP3,3 Layers. Wholesale in Stock https://www.restoratio.eu/ We have stock in Estonia. Mask 3 Layers - 2 mil pcs. FFP2 - 300,000 pcs. FFP3 - 300,000 pcs. Minimum lot of 10,000 pcs.You can come see, it all officially, supply contract. Fast delivery to any region of Europe.
News 2020 - 2021
(Keithstate, 7. 4. 2020 3:52)Балясины для лестниц от производителя! https://balyasiny-optom.ru/ Изготовим балясины и ножки для мебели любой формы: точеные, граненые, витые, резные, комбинированные (дерево + металл) из сосны, дуба, бука, ясеня. Токарные станки с ЧПУ, быстрая и качественная обработка. Шлифовка под покраску
Смотри какие интересные движения начинаются!
(Arsephbit, 6. 4. 2020 18:29)
Привет, мы подобрали для вас лучшие знакомства и
самы интересных девушек и не только, у нас вы найдете лучшие
развлечения и интересные приключения для новых знакомства и
ощущений https://prostitutka-kazan.ru/deshevye дешевые проститутки Казани, снять проститутку дешево
А вы слышали о таких услугах в нашей области?
(ErnestBeshy, 5. 4. 2020 11:36)
Такелажные работы в Москве и Подмосковье
Такелажные работы, как правило, производятся для погрузки и разгрузки крупногабаритного оборудования. Такелаж включает в себя совокупность мероприятий, облегчающих транспортировку тяжелых и сложных по строению грузов, в процессе которых применяется специальная техника. В зависимости от специфики работ и тяжести грузов такелажные работы осуществляются посредством ручной либо автоматизированной техники. В ходе такелажных работ используются всевозможные канаты, тали, крепёжное оборудование, блоки, крюки и прочие приспособления, которые способны облегчить процесс погрузки или разгрузки. Для многотонных грузов, которые невозможно поднять, используя подручные приспособления, применяются башенные подъёмные краны. Такелаж более лёгких объектов, более простой и мелкой конструкции (автомобильные моторы, к примеру), как правило, осуществляется при помощи горизонтальных либо фронтальных погрузчиков. Зачастую такелажные работы сопровождаются демонтажем оборудования.
https://balashikha.takelaj-servis.ru
https://lytkarino.takelaj-servis.ru
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
Ищем партнеров!
(JennieSoick, 20. 4. 2020 13:04)