Osobní vagony 1.třídy
V této kategorii je mnoho kvalitních středoevropských vagónů. I Česká republika má svého zástupce v této prestižní kategorii. Je jím vůz řady Ampz143. České dráhy zakoupily v roce 2004 jedenáct vozů tohoto typu. Vyráběla je česká vagónka ze Studénky s pomocí Siemensu. V současné době tyto vozy jezdí na trase Praha - Berlín- Hambrurk a Praha - Brno - Vídeň a Praha - Varšava. Dosahují maximální rychlosti 200 km/h.
Ani Slováci se nenechali zahanbit, a stejně jako Češi, i oni mají v této kategorii svého zástupce. A tím zástupcem je vůz řady Ampeer. Slovenské dráhy mají zatím 10 kusů těchto vozů, ale jejich počet by se měl do roku 2014 zvýšit na 20. Už aby to, protože tyto vozy jezdí zatím pouze na trase Bratislava - Žilina - Košice, ale až se počet vozů zvýší, měly by tyto vozy jezdit i do České republiky. Ampeer nabízí stejné sedačky jako již zmíněné Ampz143 s tím rozdílem, že se hlava může opřít o polštářek, což zajisté cestující vítají příznivě. Maximální rychlost těchto vozů je 200 km/h, ale Ampeer-y mají jednu nevýhodu. Nejsou tlakotěsné, takže je ZSSK kvůli tomu schválila na 160 km/h, a rychlostí 200 km/h asi nikdy nepofrčí. Škoda. Abych nezapomněl - výrobcem těchto vozů je ZOŠ Vrútky.
Severní sousedé se též nenechali zahanbit. Poláky reprezentuje vůz Amnopuz 158A, kterého jsme mohli vidět i na Czech RailDays, ale do Česka jinak nejezdí. Bodejť, když je jich vyrobeno jenom 3! Poláci tyto vozy potřebují hlavně na trať Varšava - Vratislav, ale jak známe naše severní sousedy - za týden to může být úplně jinak! I tyto vozy mohou jezdit 200 km/h, jsou tlakotěsné, a celkem pohodlné. Na první pohled může cestujícího zaujmout jeden detail, a to konkrétně dlouhá černá lišta, která se táhne přes všechna okna. I toto může dělat dojem moderníího vagónu. Tyto tři vagóny vyrobila polská společnost H.Cegielski.
První kupéčkový vůz v této kaegorii pochází z Rakouska. Jedná se o vozy řady Amz, jichž je vyrobeno asi 33. Tyto vagóny jezdí do Česka na trase Villach - Vídeň - Brno - Praha - Hamburk, a mezi cestujícími jsou populární - velice populární! A mají být proč populární. Tyto vozy byly sice vyráběny v 70. až v 80. letech, nicméně, od roku 2003 procházely tzv. "Uprading-Programmem", který těmto vozům dodal klimatizaci, zásuvky, a hlavně jim omladil interiér. V interiéru najdete široká kožená sedadla a mnoho dřevěných dekorací. V těchto vozech se nachází i oddíly bussines třídy, která je velice podobná 1.třídě. Mnoho rozdílů mezi bussines a 1.třídou asi nenajdete. Hlavní rozdíly mezi bussines a 1.třídou jsou: 4 sedadla v oddíle bussines třídy (tato sedadla ale nejsou o nic širší než v jedničce), delší stolky v bussines třídě, kterých je v oddílu navíc více, a jinak položená zrcadla (v bussines třídě je svisle, v jedničce vodorovně). Dosahuje maximální rychlosti 200 km/h, a tyto vozy vyrobily společně vagónky Siemense a Jenbacheru.
Myslíte si, že jsme zapomněli na německé vagóny? Omyl! Podobně jako Rakousko, i Německo reprezentují kupéčkové vozy - konkrétně Avmz 109.5. Ovšem, kromě počtu kupéček a maximální rychlosti nemají německé vozy s těmi rakouskými nic společného. Sedačky ve voze jsou z textilní látky, dveře od vozu jsou sklápěcí, dveře od oddílu jsou celé prosklené atd. Tyto vozy nejsou zrovna nejmladší. Za svých časů tyto vozy totiž jezdily na vlacích TEE, což je obdoba dnešního EuroCity a InterCity s tím rozdílem, že v soupravě byly řazeny pouze restaurační vozy a vozy 1.třídy. Nicméně, bylo by naivní si myslet, že vozy mají původní interiér. Tento interiér byl již několikrát změněný. Výrobcem těchto vozů není nikdo jiný než domácí Siemens. Apropo, málem bych zapomněl. Pokud bydlíte někde v Česku, a chcete se s tímto vozem projet, vyzkoušejte vlak EC 174/175 Jan Jesenius, který jede z Budapeště přes Bratislavu, Brno, Prahu a Berlín do Hamburku a zpět. Samozřejmě, v Česku tento vlak zastavuje ještě v Břeclavi, Pardubicích, Kolíně, Ústí nad Labem a Děčíně.
Ve Střední Evropě ještě zůstaneme. I Arpádi pro nás něco přichystali. Maďarské vozy řady Amz jsou také mezi odbornou veřejností velice oblíbené, a to hlavně kvůli pohodlným a širokým sedačkám, ze kterých lze udělat lehátko. Tyto vozy se mohou pyšnit jedním malým rekordem - objemnější zrcadla jsem v žádném jiném dopravním prostředku neviděl. Tato objemná zrcadla jsou v každém kupé na bočních stěnách. Myslím, že tento detail ocení hlavně ženy. A obrovské zrcadlo není jediné, co ženy na tomto voze ocení. Myslím, že ženy budou nadšené i z barvy sedaček, koberců atd. Ta je totiž jaká? No přece růžová. Opravdu nežertuji, podívejte se. Naštěstí pro muže se nejedná o "barbieodstín" růžové. I to je možná jeden z důvodů, proč mužům tento vůz nevadí. I tyto vozy mohou dosahovat rychlosti 200 km/h. Ještě minulý rok tyto vozy jezdily na EC 170/171 Hungaria (Berlín-Praha-Bratislava-Budapešť), jenomže tyto časy jsou pro mě nepochopitelně pryč. Tyto vozy se vyráběly ve španělské vagónce CAF Zaragoza. Zajímavé je, že všech 9 vagónů této řady bylo vyrobeno v jednom roce - 1994.
Nejzápadněji položeným státem v této kategorii je beze sporu Francie. Francii reprezentují vozy A*tu. Tyto vozy jsou provozované společností Corail Téoz, což je společnost provozující luxusní vlaky například na trasách Paříž-Bordeaux, Paříž-Nice a Nice-Bordeaux. Na první pohled vám vozy A*tu (a všechny od Téoze vůbec) nebudou připadat vůbec moderní - spíše naopak. Tyto vozy vypadají totiž jako německé vozy řady Avmz 109.5, které jsem popisoval o dva odstavce výše. Ale jak nakouknete dovnitř, budete pravděpodobně udiveni. Tyto vozy jsou velice luxusní, co se interiéru týče. Možná jsou to nejluxusnější vozy Evropy! Ve voze si lze vybrat, jestli budete chtít sedět v kupéčku, a nebo dáváte přednost velkoprostorovému uspořádání. Na těchto vozech též zaujme velice netypické, ale o to krásnější osvětlení. Tato světla dokonale pasují ke světlým stěnám v interiéru. I tyto vozy mohou jezdit rychlostí 200 km/h. Vyrobil je francouzský Alstom.
Další účastník pochází ze státu, jenž na mapě silně připomíná kozačku - konkrétně z Itálie. Italové mají v této soutěži velice zajímavé vozy pocházející ze 70. let. A co víc, italské národní dráhy tyto vozy nikdy příliš nemodernizovaly. Vlastně, některé z nich nedávno prošly velkou modernizací, jenomže tu autor těchto stránek považuje za tak spackanou, že autor mnohem radši do této ankety použil vozy, kterým zůstal původní model interiéru. A ten se opravdu povedl. Tyto vozy vůbec jako jedny z prvních měly stahovací žaluzie a nebo otočné sedadlo (uvidíte na fotce). Pod každým křeslem (to, co mají tyto vozy, tomu se snad ani sedačka říct nedá), se navíc ukrývá stoleček, ale ten je neprakticky malý. Tyto vozy lze potkat na italských vlacích kategorie InterCity.
Devátý účastník této kategorie pochází z Balkánu, konkrétně v létě z velice navštěvovaného Chorvatska. Jedná se o vozy řady Aeelt. Původně jsem chtěl do této ankety zařadit chorvatský vůz řady ABee, ale k němu jsem našel jen jednu fotku v interiéru, což je nedostačující. Nicméně, ani vozy Aeelt vůbec nejsou špatné. Jsou to vozy velice podobné těm, které jsem chtěl dát do této ankety až na to, že jsou velkoprostorové. Nicméně, tyto vozy mají společný typ i barvu sedaček, a mají na chlup stejné stolky mezi sedáky. V těchto vozech navíc vůbec neexistuje tzv. "letecké uspořádání" (to znamená, že sedačky jsou vždy naproti sobě, nikoliv za sebou). Vozy vznikly rekonstrukcí ze starších vozů, které vyrobila srbská GOŠA. A ten stejný výrobce vagónů tyto vozy v letech 1999-2009 modernizoval. Vozů této řady je celkem 12, z čehož některé jsou schváleny pro 160 km/h, ale některé z ekonomických důvodů jenom pro 120 km/h. Musí se ale uznat, že se modernizace povedla celkem dobře. Vagóny této řady též nevyjíždějí z vnitrozemí. Potkat je můžeme na vlacích IC mezi Záhřebem a Vinkovči, Vukovarem a Osijekem.
Poslední soutěžící pochází z Rumunska. Možná si říkáte, že jsem se zcvoknul. Možná si myslíte, že jsem do ankety schválně dal tne njhorší vagón Evropy. Omyl! Kvalita rumunských železnic roste velice rychle! Nám to hlavně dokáže vagón řady A10-91, které v letech 2006 a 2007 vyrobila domácí vagónka Astra Vagonae Calatori. Na těchto vozech zaujme jedna věc. Mají úplně stejné sedačky jako vlaky novější vlaky TGV! Vozy jsou též specifické tím, že nabízí dva velkoprostorové oddíly. Zatímco v jedné části převládají spíše klidné barvy, v té druhé dominuje červená. Cestující má tedy na výběr. Musím říct, že na internetu jsem viděl fotky spíše té světlejší části. Tyto vozy mohou jezdit až 200 km/h. Najdeme je na vybraných rumunských vlacích InterCity.
Komentáře
Přehled komentářů
Online Casino USA 2020 https://slot-profit.com/ No Deposit Bonuses for US Players 2020. Bonus 20 Free Spins Welcome Bonus 400% up to 4000$. Start with a $20 Free Chip.Welcome Bonus 250% up to 1000$
Check out the automatic Bot, which works for you 24/7. Link - https://is.gd/HWDxGZ
(Henrycot, 28. 11. 2020 5:56)
The fastest way to make you wallet thick is here.
Link - https://is.gd/HWDxGZ
добросердечный веб сайт
(Lazaroboags, 28. 11. 2020 5:18)уместный вебресурс https://vipcomix.net/
Vydělávat 1000 dolarů denně je snadné, pokud používáte tento finanční Robot. Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
(Henrycot, 28. 11. 2020 0:09)
Nejrychlejší způsob, jak z tebe udělat tlustou peněženku, je tady.
Odkaz - - https://is.gd/HWDxGZ
Vydělat tisíce babek. Nic neplať. Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
(Henrycot, 27. 11. 2020 23:12)
Vaše peníze fungují, i když spíte.
Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
Online příjem je váš klíč k úspěchu. Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
(Henrycot, 27. 11. 2020 17:31)
Jen jedno kliknutí může vyrůst vaše peníze opravdu rychle.
Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
Pozor! Finanční robot ti může přinést miliony! Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
(Henrycot, 27. 11. 2020 16:49)
Finanční Robot je tvůj expert na vydělávání peněz.
Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
Tento robot vám pomůže vydělat stovky dolarů každý den. Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
(Henrycot, 27. 11. 2020 16:35)
Potřebuješ peníze? Finanční robot je vaše řešení.
Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
Už není třeba pracovat. Vypusťte robota. Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
(Henrycot, 27. 11. 2020 16:04)
Potřebuješ peníze? Rychle to sem dostaňte! Stiskněte tohle a vypusťte robota.
Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
Online Bot vám přinese bohatství a spokojenost. Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
(Henrycot, 27. 11. 2020 7:34)
Vyzkoušejte nejlepšího finančního robota na internetu.
Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
News 2020
(Carlosbloth, 27. 11. 2020 6:58)В сфере азартных игр огромное количество казино с бездепозитными бонусами за регистрацию для игроков из Украины. Но в каждом казино свои условия получения, отыгрыша и вывода денег с бездепа и не все бонусные предложения являются выгодными для игрока. Тут собраны только лучшие бездепозитные казино Украины https://all.casino-profit.pro/casino/ukr.html
Work at home
(Edwardfef, 27. 11. 2020 6:58)Online Casino USA 2020 https://slot-profit.com/ No Deposit Bonuses for US Players 2020. Bonus 20 Free Spins Welcome Bonus 400% up to 4000$. Start with a $20 Free Chip.Welcome Bonus 250% up to 1000$
какой вид спорт эффективен для похудения
(JamesLaw, 27. 11. 2020 3:04)
Действие лекарства начинается через 20 минут после первого приема и продолжается около 3 часов. Фуросемид относится к сильнодействующим диуретикам, поэтому самостоятельное изменение дозировки запрещено. Противопоказано его употребление людям с сердечно-сосудистыми патологиями. Специалисты рекомендуют употреблять медикамент только 1 день. При отсутствии побочных эффектов разрешается 2-дневный прием.
Ввиду популярности проблемы лишнего веса на фармацевтическом рынке очень много соответствующих лекарств. Все они обладают определенными особенностями и делятся специалистами на несколько больших групп:
Основными способами похудения считаются физические нагрузки, диеты и прием лекарственных препаратов. Таблетки для похудения — это максимально легкий и доступный способ сбросить лишний вес, не мучая свой организм голоданием и тяжелыми физическими упражнениями. Основное действие медицинских средств для похудения направлено на регуляцию веса путем уменьшения аппетита, ускорения обмена веществ или усвоения калорий.
Катерина, 56 лет: в силу возрастных изменений я стала несчастной обладательницей нескольких лишних килограммов, принесших за собой проблемы с артериальным давлением, сердцем. Врачи твердили единогласно: от ненужных объемов необходимо избавляться, ведь именно они – главная причина недугов. Решив бороться с проблемой быстро, решительно, приобрела капсулы Редуксина. В первые недели приёма был огромный прилив сил - это было нервное возбуждение, я уходила на улицу, чтобы больше пройти пешком, истратить энергию. Вечерами долго не могла уснуть. Напряжение, как будто мозг взорвётся, иногда было беспокойство. Со временем такие симптомы стали меня пугать, пришлось обратиться к специалистам, которые порекомендовали прекратить прием препарата, чтобы пройти комплексное клиническое обследование, восстановить организм, потраченные силы.
Как они помогают худеть.
https://mebelgist.ru/tabletki-pohudeniya/posovetuyte-dlya-pohudeniya-tabletki.php
https://mebelgist.ru/tabletki-pohudeniya/tabletki-krasniy-perets-dlya-pohudeniya-otzivi-tabletki.php
https://mebelgist.ru/tabletki-pohudeniya/kitayskaya-dieta-dlya-pohudeniya-tabletki.php
https://mebelgist.ru/tabletki-pohudeniya/pohudenie-s-ugolnimi-tabletkami.php
https://mebelgist.ru/tabletki-pohudeniya/bilayt-kitayskie-tabletki-pohudenie-otzivi.php
Для каждого человека определяются средства, которые реально помогают в потере веса. Индивидуальные особенности, должны учитываться при выборе лекарственного препарата, чтобы нанести наименьший вред для здоровья.
Четвертый: запеченные в духовке грибы – 120 г, салат овощной – 150 г, чай – 200 г.
Бомба.
Упаковку из 30 капсул Редуксин по 625 мг можно купить за 1000 р. В качестве активных компонентов этого сильного препарата выступают микрокристаллическая целлюлоза (МКЦ) и сибутрамин. Последнее вещество оказывает сильное действие на центр насыщения. Оно ингибирует обратный захват серотонина и норадреналина, за счет чего у человека отмечается снижение потребности в пище. МКЦ проявляет дезинтоксикационные свойства. Перед применением Редуксина стоит изучить его противопоказания:
Именно такую реакцию вызвали эти таблетки, когда я купила ночной препарат)) Было смешно, что люди такие ограниченные, при чем обидно, что это не левые, а самые близкие… Чем опасны эти таблетки? Наверное, своим растительным и натуральным составом: экстрактами гарцинии, сенны, мелиссы, фенхеля, хитозаном… Жуткие компоненты, правда? Я знала на что иду, принимала. Ещё Именно такую реакцию вызвали эти таблетки, когда я купила ночной препарат)) Было смешно, что люди такие ограниченные, при чем обидно, что это не левые, а самые близкие…
Online Bot will bring you wealth and satisfaction. Link - https://is.gd/HWDxGZ
(Henrycot, 27. 11. 2020 0:18)
One dollar is nothing, but it can grow into $100 here.
Link - https://is.gd/HWDxGZ
Podívejte se na nejnovější způsob, jak vydělat fantastický zisk. Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
(Henrycot, 26. 11. 2020 22:47)
Dokonce i dítě ví, jak vydělat peníze. Tenhle robot je to, co potřebuješ!
Odkaz - - https://is.gd/HWDxGZ
KupluLekarstva.com - почему аптеки не продают лекарства
(KupluLekarstva.com dag, 26. 11. 2020 21:57)
https://kuplulekarstva.com/ какое лекарство купить в аптеке
Продать онкологические лекарства можно здесь в Москве https://kuplulekarstva.com/
КУПЛЮ-ПРОДАМ ЛЕКАРСТВА
КУПЛЮ ПРОДАМ МЕДИКАМЕНТЫ
КУПЛЮ ПРОДАМ ОНКОЛОГИЧЕСКИЕ ЛЕКАРСТВА
Продам-Куплю ваши оставшиеся от лечения онкологические лекарства по лучшим ценам.Авастин Актилизе Алимта льбумин Аримидекс Атгам Афинитор БараклюдБетаферон Бонефос Вазапростан Вальцит Вектибикс Велкейд Весаноид Вифенд Вотриент Гамунекс емзар Герцептин Зивокс Зитига Золадекс Зомета Икземпра Интеленс Иресса Касодекс Калетра Келикс Кетостерил Клексан Коагил Комбивир Копаксон-Тева Кселода Мабтера Майфортик Микамин Мимпара Мирена спираль Мирцера Нейпоген Нексавар Неуластим Ноксафил Октагам Онкаспар Пегасис Пегинтрон Пентаглобин Програф Пурегон Ребетол Резорба Рекормон емикейд Ренагель Рибавирин Рибомустин Роферон Эрбитукс по хорошим ценам
г. Москва +7 (926) 652-1203
https://kuplulekarstva.com/
OTZOVIKOM.RU
Независимые отзывы авторазборок.
Начните поиск разборки в своём городе
https://otzovikom.ru/2020/11/25/razborkino-v-pushkine.html
Potřebuješ peníze? Dá se sem snadno dostat? Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
(Henrycot, 26. 11. 2020 18:07)
Tenhle robot ti může přinést peníze 24 hodin denně.
Odkaz - https://is.gd/HWDxGZ
Looking forward for income? Get it online. Link - https://is.gd/HWDxGZ
(Henrycot, 26. 11. 2020 17:12)
The online income is your key to success.
Link - https://is.gd/HWDxGZ
Making money is very easy if you use the financial Robot. Link - https://is.gd/HWDxGZ
(Henrycot, 26. 11. 2020 17:11)
Make your money work for you all day long.
Link - https://is.gd/HWDxGZ
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
Casino online, Gaming, make money on-line
(LarryJoult, 28. 11. 2020 5:58)