Osobní vagony 1.třídy
V této kategorii je mnoho kvalitních středoevropských vagónů. I Česká republika má svého zástupce v této prestižní kategorii. Je jím vůz řady Ampz143. České dráhy zakoupily v roce 2004 jedenáct vozů tohoto typu. Vyráběla je česká vagónka ze Studénky s pomocí Siemensu. V současné době tyto vozy jezdí na trase Praha - Berlín- Hambrurk a Praha - Brno - Vídeň a Praha - Varšava. Dosahují maximální rychlosti 200 km/h.
Ani Slováci se nenechali zahanbit, a stejně jako Češi, i oni mají v této kategorii svého zástupce. A tím zástupcem je vůz řady Ampeer. Slovenské dráhy mají zatím 10 kusů těchto vozů, ale jejich počet by se měl do roku 2014 zvýšit na 20. Už aby to, protože tyto vozy jezdí zatím pouze na trase Bratislava - Žilina - Košice, ale až se počet vozů zvýší, měly by tyto vozy jezdit i do České republiky. Ampeer nabízí stejné sedačky jako již zmíněné Ampz143 s tím rozdílem, že se hlava může opřít o polštářek, což zajisté cestující vítají příznivě. Maximální rychlost těchto vozů je 200 km/h, ale Ampeer-y mají jednu nevýhodu. Nejsou tlakotěsné, takže je ZSSK kvůli tomu schválila na 160 km/h, a rychlostí 200 km/h asi nikdy nepofrčí. Škoda. Abych nezapomněl - výrobcem těchto vozů je ZOŠ Vrútky.
Severní sousedé se též nenechali zahanbit. Poláky reprezentuje vůz Amnopuz 158A, kterého jsme mohli vidět i na Czech RailDays, ale do Česka jinak nejezdí. Bodejť, když je jich vyrobeno jenom 3! Poláci tyto vozy potřebují hlavně na trať Varšava - Vratislav, ale jak známe naše severní sousedy - za týden to může být úplně jinak! I tyto vozy mohou jezdit 200 km/h, jsou tlakotěsné, a celkem pohodlné. Na první pohled může cestujícího zaujmout jeden detail, a to konkrétně dlouhá černá lišta, která se táhne přes všechna okna. I toto může dělat dojem moderníího vagónu. Tyto tři vagóny vyrobila polská společnost H.Cegielski.
První kupéčkový vůz v této kaegorii pochází z Rakouska. Jedná se o vozy řady Amz, jichž je vyrobeno asi 33. Tyto vagóny jezdí do Česka na trase Villach - Vídeň - Brno - Praha - Hamburk, a mezi cestujícími jsou populární - velice populární! A mají být proč populární. Tyto vozy byly sice vyráběny v 70. až v 80. letech, nicméně, od roku 2003 procházely tzv. "Uprading-Programmem", který těmto vozům dodal klimatizaci, zásuvky, a hlavně jim omladil interiér. V interiéru najdete široká kožená sedadla a mnoho dřevěných dekorací. V těchto vozech se nachází i oddíly bussines třídy, která je velice podobná 1.třídě. Mnoho rozdílů mezi bussines a 1.třídou asi nenajdete. Hlavní rozdíly mezi bussines a 1.třídou jsou: 4 sedadla v oddíle bussines třídy (tato sedadla ale nejsou o nic širší než v jedničce), delší stolky v bussines třídě, kterých je v oddílu navíc více, a jinak položená zrcadla (v bussines třídě je svisle, v jedničce vodorovně). Dosahuje maximální rychlosti 200 km/h, a tyto vozy vyrobily společně vagónky Siemense a Jenbacheru.
Myslíte si, že jsme zapomněli na německé vagóny? Omyl! Podobně jako Rakousko, i Německo reprezentují kupéčkové vozy - konkrétně Avmz 109.5. Ovšem, kromě počtu kupéček a maximální rychlosti nemají německé vozy s těmi rakouskými nic společného. Sedačky ve voze jsou z textilní látky, dveře od vozu jsou sklápěcí, dveře od oddílu jsou celé prosklené atd. Tyto vozy nejsou zrovna nejmladší. Za svých časů tyto vozy totiž jezdily na vlacích TEE, což je obdoba dnešního EuroCity a InterCity s tím rozdílem, že v soupravě byly řazeny pouze restaurační vozy a vozy 1.třídy. Nicméně, bylo by naivní si myslet, že vozy mají původní interiér. Tento interiér byl již několikrát změněný. Výrobcem těchto vozů není nikdo jiný než domácí Siemens. Apropo, málem bych zapomněl. Pokud bydlíte někde v Česku, a chcete se s tímto vozem projet, vyzkoušejte vlak EC 174/175 Jan Jesenius, který jede z Budapeště přes Bratislavu, Brno, Prahu a Berlín do Hamburku a zpět. Samozřejmě, v Česku tento vlak zastavuje ještě v Břeclavi, Pardubicích, Kolíně, Ústí nad Labem a Děčíně.
Ve Střední Evropě ještě zůstaneme. I Arpádi pro nás něco přichystali. Maďarské vozy řady Amz jsou také mezi odbornou veřejností velice oblíbené, a to hlavně kvůli pohodlným a širokým sedačkám, ze kterých lze udělat lehátko. Tyto vozy se mohou pyšnit jedním malým rekordem - objemnější zrcadla jsem v žádném jiném dopravním prostředku neviděl. Tato objemná zrcadla jsou v každém kupé na bočních stěnách. Myslím, že tento detail ocení hlavně ženy. A obrovské zrcadlo není jediné, co ženy na tomto voze ocení. Myslím, že ženy budou nadšené i z barvy sedaček, koberců atd. Ta je totiž jaká? No přece růžová. Opravdu nežertuji, podívejte se. Naštěstí pro muže se nejedná o "barbieodstín" růžové. I to je možná jeden z důvodů, proč mužům tento vůz nevadí. I tyto vozy mohou dosahovat rychlosti 200 km/h. Ještě minulý rok tyto vozy jezdily na EC 170/171 Hungaria (Berlín-Praha-Bratislava-Budapešť), jenomže tyto časy jsou pro mě nepochopitelně pryč. Tyto vozy se vyráběly ve španělské vagónce CAF Zaragoza. Zajímavé je, že všech 9 vagónů této řady bylo vyrobeno v jednom roce - 1994.
Nejzápadněji položeným státem v této kategorii je beze sporu Francie. Francii reprezentují vozy A*tu. Tyto vozy jsou provozované společností Corail Téoz, což je společnost provozující luxusní vlaky například na trasách Paříž-Bordeaux, Paříž-Nice a Nice-Bordeaux. Na první pohled vám vozy A*tu (a všechny od Téoze vůbec) nebudou připadat vůbec moderní - spíše naopak. Tyto vozy vypadají totiž jako německé vozy řady Avmz 109.5, které jsem popisoval o dva odstavce výše. Ale jak nakouknete dovnitř, budete pravděpodobně udiveni. Tyto vozy jsou velice luxusní, co se interiéru týče. Možná jsou to nejluxusnější vozy Evropy! Ve voze si lze vybrat, jestli budete chtít sedět v kupéčku, a nebo dáváte přednost velkoprostorovému uspořádání. Na těchto vozech též zaujme velice netypické, ale o to krásnější osvětlení. Tato světla dokonale pasují ke světlým stěnám v interiéru. I tyto vozy mohou jezdit rychlostí 200 km/h. Vyrobil je francouzský Alstom.
Další účastník pochází ze státu, jenž na mapě silně připomíná kozačku - konkrétně z Itálie. Italové mají v této soutěži velice zajímavé vozy pocházející ze 70. let. A co víc, italské národní dráhy tyto vozy nikdy příliš nemodernizovaly. Vlastně, některé z nich nedávno prošly velkou modernizací, jenomže tu autor těchto stránek považuje za tak spackanou, že autor mnohem radši do této ankety použil vozy, kterým zůstal původní model interiéru. A ten se opravdu povedl. Tyto vozy vůbec jako jedny z prvních měly stahovací žaluzie a nebo otočné sedadlo (uvidíte na fotce). Pod každým křeslem (to, co mají tyto vozy, tomu se snad ani sedačka říct nedá), se navíc ukrývá stoleček, ale ten je neprakticky malý. Tyto vozy lze potkat na italských vlacích kategorie InterCity.
Devátý účastník této kategorie pochází z Balkánu, konkrétně v létě z velice navštěvovaného Chorvatska. Jedná se o vozy řady Aeelt. Původně jsem chtěl do této ankety zařadit chorvatský vůz řady ABee, ale k němu jsem našel jen jednu fotku v interiéru, což je nedostačující. Nicméně, ani vozy Aeelt vůbec nejsou špatné. Jsou to vozy velice podobné těm, které jsem chtěl dát do této ankety až na to, že jsou velkoprostorové. Nicméně, tyto vozy mají společný typ i barvu sedaček, a mají na chlup stejné stolky mezi sedáky. V těchto vozech navíc vůbec neexistuje tzv. "letecké uspořádání" (to znamená, že sedačky jsou vždy naproti sobě, nikoliv za sebou). Vozy vznikly rekonstrukcí ze starších vozů, které vyrobila srbská GOŠA. A ten stejný výrobce vagónů tyto vozy v letech 1999-2009 modernizoval. Vozů této řady je celkem 12, z čehož některé jsou schváleny pro 160 km/h, ale některé z ekonomických důvodů jenom pro 120 km/h. Musí se ale uznat, že se modernizace povedla celkem dobře. Vagóny této řady též nevyjíždějí z vnitrozemí. Potkat je můžeme na vlacích IC mezi Záhřebem a Vinkovči, Vukovarem a Osijekem.
Poslední soutěžící pochází z Rumunska. Možná si říkáte, že jsem se zcvoknul. Možná si myslíte, že jsem do ankety schválně dal tne njhorší vagón Evropy. Omyl! Kvalita rumunských železnic roste velice rychle! Nám to hlavně dokáže vagón řady A10-91, které v letech 2006 a 2007 vyrobila domácí vagónka Astra Vagonae Calatori. Na těchto vozech zaujme jedna věc. Mají úplně stejné sedačky jako vlaky novější vlaky TGV! Vozy jsou též specifické tím, že nabízí dva velkoprostorové oddíly. Zatímco v jedné části převládají spíše klidné barvy, v té druhé dominuje červená. Cestující má tedy na výběr. Musím říct, že na internetu jsem viděl fotky spíše té světlejší části. Tyto vozy mohou jezdit až 200 km/h. Najdeme je na vybraných rumunských vlacích InterCity.
Komentáře
Přehled komentářů
Hello. And Bye.
vulkan vegas bonus bez depozytu
(DavidVet, 23. 1. 2021 20:36)Extra resources https://vulkanvegaspl.com/ - kod promocyjny vulkan vegas, kod promocyjny vulkan vegas
Hi there The I am Glad to be here
(Marianovom, 23. 1. 2021 17:02)
https://rmit.instructure.com/eportfolios/45794/Home/UFC_257__McGregor_vs_Poirier_Fight_Video__Watch_UFC_257_Online_Free
https://www.facebook.com/McGregor-vs-Poirier-Fight-Stream-Replay-Fight-Video-104359111651993
https://www.facebook.com/UFC-257-McGregor-vs-Poirier-2-Live-Stream-Free-Fight-Video-Jan-23-2021-106581208094265
https://slu-se.instructure.com/eportfolios/3434/Home/UFC_257__McGregor_vs_Poirier_Fight_Video__Watch_UFC_257_Online_Free
vulkan vegas wyplata
(LarrySpate, 23. 1. 2021 11:52)Discover More https://vulkanvegas100.pl/ - vulkan vegas casino, vulkan vegas no deposit bonus code
pin up bet
(JustinCow, 23. 1. 2021 11:30)the original source https://pinup-tr.com - pin up casino yukle, pin up casino yukle
mr bet erfahrungen
(AndrewVutty, 23. 1. 2021 10:40)useful reference https://mrbet100.de/mr-bet-login/ - mr bet casino, mr bet erfahrungen
pin up casino
(Barryagive, 23. 1. 2021 10:06)look at this now https://pinup-bet-casino.com/kk/
sector mostbet
(Haroldshoub, 23. 1. 2021 8:29)company website https://mostbeter.com/ - mostbet espana
vulkan vegas no deposit bonus code
(RobertGycle, 23. 1. 2021 8:13)click here to find out more https://vulkanvegas100.de/ - vulkan vegas, vulkan vegas casino
mostbet guvenilir mi
(Isaacnek, 23. 1. 2021 8:11)you can look here https://mostbetsitesi.com/az/ - mostbet azerbaycan, mostbet com
Jackpots in a Flash
(Bryanmut, 23. 1. 2021 7:33)browse around this website https://casinosbewertung.de/spinia/ - Playamo Casino, Unibet
Hello The Now i'm Glad to become here
(Marianovom, 22. 1. 2021 18:03)
https://lssc.instructure.com/eportfolios/363/
https://lssc.instructure.com/eportfolios/363/Home/Among_Us_Hack_Mod_Menu__Among_Us_Mod_Hack_Always_Imposter_2020_Among_Us_Cheats_2020_Unlock_All_Characters_2021
https://acc.instructure.com/eportfolios/286/Home/Among_Us_Hack_2021__Among_Us_Mod_Menu_2021__Among_Us_Mod_Always_Imposter_Hack_No_Survey
https://acc.instructure.com/eportfolios/286/
[VERIFIED SELLER 10 Aged Twitter Accounts PACK
(Geraldmic, 22. 1. 2021 15:07)
2011 ?VERIFIED ACCOUNT READY DEVELOPER TWITTER ACCOUNT
click through the following web page
https://accstores.com
PM
Skype & Telegram : congmmo
ICQ : @652720497
Email : accsmarket.net@gmail .com
Thanks
Earn $ 2000 in 3 days
(Hectorswand, 22. 1. 2021 5:11)
I'll tell you how I earned $ 2000 from $ 128 in 3 days.
I wrote this article to ruin the casino and you made money!
The bottom line is that you need to bet on one of the colors in the roulette wheel until you win.
I checked and more than 5 times in a row one color does not come out!
Let's start earning!
1. Register at the casino: https://bit.ly/39LKRMw
2. Top up the balance for $ 128
3. You need to choose a roulette game (any of the suggested ones) and bet on only one of the colors: red or black.
4. In our case, I will choose red. First, you bet $ 2 on red, if you lose, bet $ 4 on red, if you lose, $ 8 on red.
Only double your amount. If you win, start over with $ 2.
In this way, I earned $ 2000 in 3 days and withdrew money, have time while it works!
My PROMOCODE: 0987AA , +500% deposit
Google AdWords
(GoogleAdwHally, 21. 1. 2021 13:47)
ENG
Hello, we will buy expensively from you or your customers, old Google AdWords accounts with a history of spending, it is possible even with debts.
Our contacts for communication: Telegram: @Sparrow_Marketing or write to vipbace@gmail.com
https://www.goog.fun/
https://www.instagram.com/google_adwords_accounts/
RUS
Здравствуйте, купим дорого у Вас или у Ваших клиентов, старые аккаунты Google AdWords с историей трат, можно даже с долгами.
Контакты наши для связи: Telegram: @Sparrow_Marketing или пишите на почту vipbace@gmail.com
https://www.goog.fun/
https://www.instagram.com/google_adwords_accounts/
Happy New Year Everyone
(Freddieclisk, 21. 1. 2021 12:12)
Hi there The I'm Glad to become here Happy New Year
https://lssc.instructure.com/eportfolios/9884/Home/Watch_Poirier_vs_McGregor_Online_Free__Watch_UFC_257_Online_Free
https://canvas.elsevier.com/eportfolios/49399/Home/Watch_McGregor_vs_Poirier_Online_Free__Watch_UFC_257_Online_Free
https://www.colcampus.com/eportfolios/25515/Home/UFC_257__McGregor_vs_Poirier_Fight_Video_Watch_UFC_257_Online_Free
https://study.mdanderson.org/eportfolios/18342/Home/Watch_Poirier_vs_McGregor_Online_Free__Watch_UFC_257_Online_Free
https://erau.instructure.com/eportfolios/26466/Home/Watch_McGregor_vs_Poirier_Online_Free__Watch_UFC_257_Online_Free
standing resource crazy-mining
(Shanefieli, 21. 1. 2021 10:42)look at here now https://crazy-mining.org/tags/miner-download/
decent web site cool-mining
(Nathantoort, 21. 1. 2021 10:21)article https://cool-mining.com/en/mining-en/nplusminer-v7-5-0-nvidia-amd-cpu-miner-gui-ai-webui/
kindhearted resource crypto-mining
(JasonReere, 21. 1. 2021 5:30)blog https://crypto-mining.club/en/software/xmr-stak-rx-1-0-5-cpu-gpu-randomx-miner-for-windows-linux/
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
Test, just a test
(XRumerTest, 23. 1. 2021 20:59)