Osobní vagony 1.třídy
V této kategorii je mnoho kvalitních středoevropských vagónů. I Česká republika má svého zástupce v této prestižní kategorii. Je jím vůz řady Ampz143. České dráhy zakoupily v roce 2004 jedenáct vozů tohoto typu. Vyráběla je česká vagónka ze Studénky s pomocí Siemensu. V současné době tyto vozy jezdí na trase Praha - Berlín- Hambrurk a Praha - Brno - Vídeň a Praha - Varšava. Dosahují maximální rychlosti 200 km/h.
Ani Slováci se nenechali zahanbit, a stejně jako Češi, i oni mají v této kategorii svého zástupce. A tím zástupcem je vůz řady Ampeer. Slovenské dráhy mají zatím 10 kusů těchto vozů, ale jejich počet by se měl do roku 2014 zvýšit na 20. Už aby to, protože tyto vozy jezdí zatím pouze na trase Bratislava - Žilina - Košice, ale až se počet vozů zvýší, měly by tyto vozy jezdit i do České republiky. Ampeer nabízí stejné sedačky jako již zmíněné Ampz143 s tím rozdílem, že se hlava může opřít o polštářek, což zajisté cestující vítají příznivě. Maximální rychlost těchto vozů je 200 km/h, ale Ampeer-y mají jednu nevýhodu. Nejsou tlakotěsné, takže je ZSSK kvůli tomu schválila na 160 km/h, a rychlostí 200 km/h asi nikdy nepofrčí. Škoda. Abych nezapomněl - výrobcem těchto vozů je ZOŠ Vrútky.
Severní sousedé se též nenechali zahanbit. Poláky reprezentuje vůz Amnopuz 158A, kterého jsme mohli vidět i na Czech RailDays, ale do Česka jinak nejezdí. Bodejť, když je jich vyrobeno jenom 3! Poláci tyto vozy potřebují hlavně na trať Varšava - Vratislav, ale jak známe naše severní sousedy - za týden to může být úplně jinak! I tyto vozy mohou jezdit 200 km/h, jsou tlakotěsné, a celkem pohodlné. Na první pohled může cestujícího zaujmout jeden detail, a to konkrétně dlouhá černá lišta, která se táhne přes všechna okna. I toto může dělat dojem moderníího vagónu. Tyto tři vagóny vyrobila polská společnost H.Cegielski.
První kupéčkový vůz v této kaegorii pochází z Rakouska. Jedná se o vozy řady Amz, jichž je vyrobeno asi 33. Tyto vagóny jezdí do Česka na trase Villach - Vídeň - Brno - Praha - Hamburk, a mezi cestujícími jsou populární - velice populární! A mají být proč populární. Tyto vozy byly sice vyráběny v 70. až v 80. letech, nicméně, od roku 2003 procházely tzv. "Uprading-Programmem", který těmto vozům dodal klimatizaci, zásuvky, a hlavně jim omladil interiér. V interiéru najdete široká kožená sedadla a mnoho dřevěných dekorací. V těchto vozech se nachází i oddíly bussines třídy, která je velice podobná 1.třídě. Mnoho rozdílů mezi bussines a 1.třídou asi nenajdete. Hlavní rozdíly mezi bussines a 1.třídou jsou: 4 sedadla v oddíle bussines třídy (tato sedadla ale nejsou o nic širší než v jedničce), delší stolky v bussines třídě, kterých je v oddílu navíc více, a jinak položená zrcadla (v bussines třídě je svisle, v jedničce vodorovně). Dosahuje maximální rychlosti 200 km/h, a tyto vozy vyrobily společně vagónky Siemense a Jenbacheru.
Myslíte si, že jsme zapomněli na německé vagóny? Omyl! Podobně jako Rakousko, i Německo reprezentují kupéčkové vozy - konkrétně Avmz 109.5. Ovšem, kromě počtu kupéček a maximální rychlosti nemají německé vozy s těmi rakouskými nic společného. Sedačky ve voze jsou z textilní látky, dveře od vozu jsou sklápěcí, dveře od oddílu jsou celé prosklené atd. Tyto vozy nejsou zrovna nejmladší. Za svých časů tyto vozy totiž jezdily na vlacích TEE, což je obdoba dnešního EuroCity a InterCity s tím rozdílem, že v soupravě byly řazeny pouze restaurační vozy a vozy 1.třídy. Nicméně, bylo by naivní si myslet, že vozy mají původní interiér. Tento interiér byl již několikrát změněný. Výrobcem těchto vozů není nikdo jiný než domácí Siemens. Apropo, málem bych zapomněl. Pokud bydlíte někde v Česku, a chcete se s tímto vozem projet, vyzkoušejte vlak EC 174/175 Jan Jesenius, který jede z Budapeště přes Bratislavu, Brno, Prahu a Berlín do Hamburku a zpět. Samozřejmě, v Česku tento vlak zastavuje ještě v Břeclavi, Pardubicích, Kolíně, Ústí nad Labem a Děčíně.
Ve Střední Evropě ještě zůstaneme. I Arpádi pro nás něco přichystali. Maďarské vozy řady Amz jsou také mezi odbornou veřejností velice oblíbené, a to hlavně kvůli pohodlným a širokým sedačkám, ze kterých lze udělat lehátko. Tyto vozy se mohou pyšnit jedním malým rekordem - objemnější zrcadla jsem v žádném jiném dopravním prostředku neviděl. Tato objemná zrcadla jsou v každém kupé na bočních stěnách. Myslím, že tento detail ocení hlavně ženy. A obrovské zrcadlo není jediné, co ženy na tomto voze ocení. Myslím, že ženy budou nadšené i z barvy sedaček, koberců atd. Ta je totiž jaká? No přece růžová. Opravdu nežertuji, podívejte se. Naštěstí pro muže se nejedná o "barbieodstín" růžové. I to je možná jeden z důvodů, proč mužům tento vůz nevadí. I tyto vozy mohou dosahovat rychlosti 200 km/h. Ještě minulý rok tyto vozy jezdily na EC 170/171 Hungaria (Berlín-Praha-Bratislava-Budapešť), jenomže tyto časy jsou pro mě nepochopitelně pryč. Tyto vozy se vyráběly ve španělské vagónce CAF Zaragoza. Zajímavé je, že všech 9 vagónů této řady bylo vyrobeno v jednom roce - 1994.
Nejzápadněji položeným státem v této kategorii je beze sporu Francie. Francii reprezentují vozy A*tu. Tyto vozy jsou provozované společností Corail Téoz, což je společnost provozující luxusní vlaky například na trasách Paříž-Bordeaux, Paříž-Nice a Nice-Bordeaux. Na první pohled vám vozy A*tu (a všechny od Téoze vůbec) nebudou připadat vůbec moderní - spíše naopak. Tyto vozy vypadají totiž jako německé vozy řady Avmz 109.5, které jsem popisoval o dva odstavce výše. Ale jak nakouknete dovnitř, budete pravděpodobně udiveni. Tyto vozy jsou velice luxusní, co se interiéru týče. Možná jsou to nejluxusnější vozy Evropy! Ve voze si lze vybrat, jestli budete chtít sedět v kupéčku, a nebo dáváte přednost velkoprostorovému uspořádání. Na těchto vozech též zaujme velice netypické, ale o to krásnější osvětlení. Tato světla dokonale pasují ke světlým stěnám v interiéru. I tyto vozy mohou jezdit rychlostí 200 km/h. Vyrobil je francouzský Alstom.
Další účastník pochází ze státu, jenž na mapě silně připomíná kozačku - konkrétně z Itálie. Italové mají v této soutěži velice zajímavé vozy pocházející ze 70. let. A co víc, italské národní dráhy tyto vozy nikdy příliš nemodernizovaly. Vlastně, některé z nich nedávno prošly velkou modernizací, jenomže tu autor těchto stránek považuje za tak spackanou, že autor mnohem radši do této ankety použil vozy, kterým zůstal původní model interiéru. A ten se opravdu povedl. Tyto vozy vůbec jako jedny z prvních měly stahovací žaluzie a nebo otočné sedadlo (uvidíte na fotce). Pod každým křeslem (to, co mají tyto vozy, tomu se snad ani sedačka říct nedá), se navíc ukrývá stoleček, ale ten je neprakticky malý. Tyto vozy lze potkat na italských vlacích kategorie InterCity.
Devátý účastník této kategorie pochází z Balkánu, konkrétně v létě z velice navštěvovaného Chorvatska. Jedná se o vozy řady Aeelt. Původně jsem chtěl do této ankety zařadit chorvatský vůz řady ABee, ale k němu jsem našel jen jednu fotku v interiéru, což je nedostačující. Nicméně, ani vozy Aeelt vůbec nejsou špatné. Jsou to vozy velice podobné těm, které jsem chtěl dát do této ankety až na to, že jsou velkoprostorové. Nicméně, tyto vozy mají společný typ i barvu sedaček, a mají na chlup stejné stolky mezi sedáky. V těchto vozech navíc vůbec neexistuje tzv. "letecké uspořádání" (to znamená, že sedačky jsou vždy naproti sobě, nikoliv za sebou). Vozy vznikly rekonstrukcí ze starších vozů, které vyrobila srbská GOŠA. A ten stejný výrobce vagónů tyto vozy v letech 1999-2009 modernizoval. Vozů této řady je celkem 12, z čehož některé jsou schváleny pro 160 km/h, ale některé z ekonomických důvodů jenom pro 120 km/h. Musí se ale uznat, že se modernizace povedla celkem dobře. Vagóny této řady též nevyjíždějí z vnitrozemí. Potkat je můžeme na vlacích IC mezi Záhřebem a Vinkovči, Vukovarem a Osijekem.
Poslední soutěžící pochází z Rumunska. Možná si říkáte, že jsem se zcvoknul. Možná si myslíte, že jsem do ankety schválně dal tne njhorší vagón Evropy. Omyl! Kvalita rumunských železnic roste velice rychle! Nám to hlavně dokáže vagón řady A10-91, které v letech 2006 a 2007 vyrobila domácí vagónka Astra Vagonae Calatori. Na těchto vozech zaujme jedna věc. Mají úplně stejné sedačky jako vlaky novější vlaky TGV! Vozy jsou též specifické tím, že nabízí dva velkoprostorové oddíly. Zatímco v jedné části převládají spíše klidné barvy, v té druhé dominuje červená. Cestující má tedy na výběr. Musím říct, že na internetu jsem viděl fotky spíše té světlejší části. Tyto vozy mohou jezdit až 200 km/h. Najdeme je na vybraných rumunských vlacích InterCity.
Komentáře
Přehled komentářů
Hey, hope you are well! I'm a simple girl, who loves having fun, chatting and meeting new people. You will always find me smiling and happy because nothing disturb me! Join me https://sex-dating.me and your mind will be blown!
Pinterest. Etsy. Amazon. Ebay
(RaymondOpist, 25. 3. 2021 5:12)С 2012г. гарантированно раскручиваю продажи handmade в Etsy с помощью Pinterest. Это дает Заказчикам заработки от 7000 до 100 000 usd в месяц https://youtu.be/TT31RsoY5x0 Ведем аккаунты через пинтерест также в Ebay, Amazon, Shopify и др. Ручная работа, Цена 500 - 1000 usd за месяц
delta state news
(AngelSauff, 25. 3. 2021 0:39)news naija https://www.fmohconnect.gov.ng/international_cooperation.html
latest nigeria news today
(AngelSauff, 24. 3. 2021 12:22)minister for health https://www.fmohconnect.gov.ng/landing.html
Где заказать полиграфию?
(beilenda, 24. 3. 2021 11:29)
Добрый день.
Порекомендуйте путнюю типографию для заказа флаеров
Я нашел одну, качество, цена и скорость у них хорошее,
но они размещаются в Красноярске, а мне нужно в Москве.
Типография Красноярск https://4uprint.ru
бурение цена
(Andreaskgi, 22. 3. 2021 16:54)
Привет товарищи!Есть такой замечательный сайт для заказа бурения скважин на воду. https://drive.google.com/file/d/1Y0zYtrRCia9jfU-BH3WPIbhph6HvwDRl/view?usp=sharing Бурение скважин в Минске – полный комплекс качественных и разумных по цене услуг. Заказывайте скважину для воды в АКВАБУРсервис – получите доступ к экологически чистой природной воде по самым выгодным в Минске ценам! Итак, вам нужна собственная скважина и вы решаете самостоятельно обеспечивать себя чистой водой — на своем загородном участке или на промышленном объекте в Минской области. Поздравляем с первым шагом. Но до того как мы приступим к бурению вашей скважины, вам предстоит сделать еще один выбор — решить, какая скважина у вас будет. Выбрать предстоит из двух вариантов: шнековая (до 35-40м) или артезианская (от 40м). Артезианская скважина бурится роторным способом. Этот способ бурения дороже уже по той причине, что сама скважина глубже. Цены на прохождение одного погонного метра при бурении артезианской или фильтровой скважины существенно не отличаются, однако за счет глубины конечная цена на роторное бурение выше.
Увидимся!
first-rate website
(RaymondSpava, 21. 3. 2021 19:55)helpful site https://www.bongachats.com/chat-room/NaughtyDoll1.html
loli poppycock
(SssveTok, 21. 3. 2021 17:32)
loli wench PT¦¦¦HC C¦¦¦P offline forum
===>>> https://biturl.top/BnIVna <<<===
идеальный вебсайт
(JamesFem, 21. 3. 2021 14:41)блестящий веб ресурс https://www.google.bs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&ved=0CEwQFjAH&url=https://sdprogress.ru/povyshenie-kvalifikatsii/
comfortable website
(Gordonglism, 21. 3. 2021 9:40)click over here now https://vibragame.net/it/chat-room/Walkeds.html
Pinterest. Etsy. Amazon. Ebay
(RaymondOpist, 21. 3. 2021 9:29)С 2012г. гарантированно раскручиваю продажи handmade в Etsy с помощью Pinterest. Это дает Заказчикам заработки от 7000 до 100 000 usd в месяц https://youtu.be/TT31RsoY5x0 Ведем аккаунты через пинтерест также в Ebay, Amazon, Shopify и др. Ручная работа, Цена 500 - 1000 usd за месяц
бурение скважин цена
(Donaldntd, 20. 3. 2021 15:39)
Доброго времени суток товарищи
Обустройство скважины
Обустройство скважины – это комплекс земельных и монтажных работ, необходимых для качественного и комфортного пользования чистой водой из только что пробуренной скважины. В результате него долгожданная вода из скважины, наконец, поступает в дом. Процесс требует точных расчетов и тщательной подготовки, которую выполняют специалисты высокой квалификации, дополненной многолетним опытом в этой сфере. При обустройстве скважины компания ” БурТехСервис” ориентируется прежде всего на нужды своего заказчика, помогая выбрать оптимальный вариант, подходящий и по цели, и по цене.
Основные этапы обустройства скважины
Подготовка.
На этом этапе мы с вами уже определившись со способом обустройства скважины, а именно – подобрали соответствующее оборудование (кессон, адаптер либо оголовок). А также приготовили необходимые материалы и инструменты. При выборе способа обустройства скважины специалисты руководствуются следующими данными: глубиной и диаметром скважины, учли расход воды в разных точках участка, протяженность водопроводных труб (длиной трубопровода). Несомненно, правильная подготовка помогает предупредить возникновение возможных проблем в будущем, а также избежать дорогостоящего ремонта.
Прибытие на место монтажа. Оборудование, а также материалы и необходимые инструменты доставляются на Ваш участок.Начинаем с земляных работ. Нами подготавливается котлован при обустройстве кессоном, либо копается приямок для обустройства с адаптером. Траншея выкапывается по необходимости. Глубина при копке должна быть ниже уровня промерзания (1,5-2 метра).Далее обрезаем обсадную трубу на нужной высоте при монтаже кессона. При монтаже адаптера труба не обрезается.После этого устанавливаем кессон, либо делаем врезку в трубу скважинного адаптера.Устанавливаем также в скважину погружной насос.
Специалисты «БурТехСервис» руководствуясь данными из паспорта скважины, подбирают насос. Необходимо учесть следующие данные:
Глубину скважиныУровни воды в статике и динамикеДебит (производительность скважины)Горизонтальный перепад (уклон) высот скважиныРасстояние от самой высокой точки забора воды до уровня земли.Продолжаем монтаж. В кессон опускается и устанавливается оголовок, гидроаккумулятор, система автоматики с реле давления. На участке устанавливают летний поливочный кран.Для прокладки трубопровода к дому ранее уже выкопана траншея. В дом подводят две магистрали: одна водоподающая, вторая – для подводки электрического кабеля от насоса. При необходимости устанавливаем греющий кабель.После всех работ выполняем подключение оборудования к электричеству. Обязательно проводится проверка работы систем автоматики.Обустройство скважины завершено!
значительный вебресурс
(JoshuaTop, 20. 3. 2021 6:46)безукоризненный сайт https://maps.google.com.mt/url?q=https://filin-group.ru/achinsk/attestaciya-nostroj/
easy website
(Loganmew, 20. 3. 2021 0:03)redirected here https://vibragame.com/lu/chat-room/Johnnyniceee.html
близкий веб сайт
(Joshuajex, 19. 3. 2021 6:40)славнецкий сайт https://faibexpro.ru/armavir/catalog/coveralls/odezhda-dlya-ekstremalno-nizkih-temperatur/
Make Your BITCOIN Double In Just 12 Hours.
(ChristaRop, 19. 3. 2021 0:25)
Legit BITCOIN doubler site 2021: Double Your BITCOIN Instantly.
If you want to double your BITCOIN instantly, or looking for a legit BITCOIN doubler site in 2021 to earn crypto, check this out.
Click : https://doublebtc.net
двери распашные размеры
(Bogdanlfy, 18. 3. 2021 2:25)
Здравствуйте друзья!
Предлагаем Вашему вниманию изделия из стекла для дома и офиса.Наша организация ООО «СТЕКЛОЭЛИТ» работает 10 лет на рынке этой продукции в Беларуси.Хозяева квартир, загородных домов, коттеджей, а также офисных и торговых помещений для обустройства проемов все чаще выбирают двери из закаленного стекла. Такой материал неспроста стал популярен. По прочности и звукоизоляции стекло не уступает деревянным полотнам, а по износостойкости в разы превосходит другие классические материалы. Кроме всех плюсов технических характеристик, стекло является наиболее декоративным материалом и в ближайшее время точно не выйдет из моды.
Более подробная информация размещена https://drive.google.com/file/d/1M3yBV_X6avVPgF2FyJhEy5k9Xdyq9NUo/view?usp=sharing
От всей души Вам всех благ!
благой вебсайт
(Perryiodip, 18. 3. 2021 2:19)добротный сайт https://images.google.ga/url?q=https://faibexpro.ru/kaspijsk/catalog/foot/spetsobuv-uteplyonnaya/
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
You Dont Want to Miss it
(yourNIC, 25. 3. 2021 18:26)