Osobní vagony 1.třídy
V této kategorii je mnoho kvalitních středoevropských vagónů. I Česká republika má svého zástupce v této prestižní kategorii. Je jím vůz řady Ampz143. České dráhy zakoupily v roce 2004 jedenáct vozů tohoto typu. Vyráběla je česká vagónka ze Studénky s pomocí Siemensu. V současné době tyto vozy jezdí na trase Praha - Berlín- Hambrurk a Praha - Brno - Vídeň a Praha - Varšava. Dosahují maximální rychlosti 200 km/h.
Ani Slováci se nenechali zahanbit, a stejně jako Češi, i oni mají v této kategorii svého zástupce. A tím zástupcem je vůz řady Ampeer. Slovenské dráhy mají zatím 10 kusů těchto vozů, ale jejich počet by se měl do roku 2014 zvýšit na 20. Už aby to, protože tyto vozy jezdí zatím pouze na trase Bratislava - Žilina - Košice, ale až se počet vozů zvýší, měly by tyto vozy jezdit i do České republiky. Ampeer nabízí stejné sedačky jako již zmíněné Ampz143 s tím rozdílem, že se hlava může opřít o polštářek, což zajisté cestující vítají příznivě. Maximální rychlost těchto vozů je 200 km/h, ale Ampeer-y mají jednu nevýhodu. Nejsou tlakotěsné, takže je ZSSK kvůli tomu schválila na 160 km/h, a rychlostí 200 km/h asi nikdy nepofrčí. Škoda. Abych nezapomněl - výrobcem těchto vozů je ZOŠ Vrútky.
Severní sousedé se též nenechali zahanbit. Poláky reprezentuje vůz Amnopuz 158A, kterého jsme mohli vidět i na Czech RailDays, ale do Česka jinak nejezdí. Bodejť, když je jich vyrobeno jenom 3! Poláci tyto vozy potřebují hlavně na trať Varšava - Vratislav, ale jak známe naše severní sousedy - za týden to může být úplně jinak! I tyto vozy mohou jezdit 200 km/h, jsou tlakotěsné, a celkem pohodlné. Na první pohled může cestujícího zaujmout jeden detail, a to konkrétně dlouhá černá lišta, která se táhne přes všechna okna. I toto může dělat dojem moderníího vagónu. Tyto tři vagóny vyrobila polská společnost H.Cegielski.
První kupéčkový vůz v této kaegorii pochází z Rakouska. Jedná se o vozy řady Amz, jichž je vyrobeno asi 33. Tyto vagóny jezdí do Česka na trase Villach - Vídeň - Brno - Praha - Hamburk, a mezi cestujícími jsou populární - velice populární! A mají být proč populární. Tyto vozy byly sice vyráběny v 70. až v 80. letech, nicméně, od roku 2003 procházely tzv. "Uprading-Programmem", který těmto vozům dodal klimatizaci, zásuvky, a hlavně jim omladil interiér. V interiéru najdete široká kožená sedadla a mnoho dřevěných dekorací. V těchto vozech se nachází i oddíly bussines třídy, která je velice podobná 1.třídě. Mnoho rozdílů mezi bussines a 1.třídou asi nenajdete. Hlavní rozdíly mezi bussines a 1.třídou jsou: 4 sedadla v oddíle bussines třídy (tato sedadla ale nejsou o nic širší než v jedničce), delší stolky v bussines třídě, kterých je v oddílu navíc více, a jinak položená zrcadla (v bussines třídě je svisle, v jedničce vodorovně). Dosahuje maximální rychlosti 200 km/h, a tyto vozy vyrobily společně vagónky Siemense a Jenbacheru.
Myslíte si, že jsme zapomněli na německé vagóny? Omyl! Podobně jako Rakousko, i Německo reprezentují kupéčkové vozy - konkrétně Avmz 109.5. Ovšem, kromě počtu kupéček a maximální rychlosti nemají německé vozy s těmi rakouskými nic společného. Sedačky ve voze jsou z textilní látky, dveře od vozu jsou sklápěcí, dveře od oddílu jsou celé prosklené atd. Tyto vozy nejsou zrovna nejmladší. Za svých časů tyto vozy totiž jezdily na vlacích TEE, což je obdoba dnešního EuroCity a InterCity s tím rozdílem, že v soupravě byly řazeny pouze restaurační vozy a vozy 1.třídy. Nicméně, bylo by naivní si myslet, že vozy mají původní interiér. Tento interiér byl již několikrát změněný. Výrobcem těchto vozů není nikdo jiný než domácí Siemens. Apropo, málem bych zapomněl. Pokud bydlíte někde v Česku, a chcete se s tímto vozem projet, vyzkoušejte vlak EC 174/175 Jan Jesenius, který jede z Budapeště přes Bratislavu, Brno, Prahu a Berlín do Hamburku a zpět. Samozřejmě, v Česku tento vlak zastavuje ještě v Břeclavi, Pardubicích, Kolíně, Ústí nad Labem a Děčíně.
Ve Střední Evropě ještě zůstaneme. I Arpádi pro nás něco přichystali. Maďarské vozy řady Amz jsou také mezi odbornou veřejností velice oblíbené, a to hlavně kvůli pohodlným a širokým sedačkám, ze kterých lze udělat lehátko. Tyto vozy se mohou pyšnit jedním malým rekordem - objemnější zrcadla jsem v žádném jiném dopravním prostředku neviděl. Tato objemná zrcadla jsou v každém kupé na bočních stěnách. Myslím, že tento detail ocení hlavně ženy. A obrovské zrcadlo není jediné, co ženy na tomto voze ocení. Myslím, že ženy budou nadšené i z barvy sedaček, koberců atd. Ta je totiž jaká? No přece růžová. Opravdu nežertuji, podívejte se. Naštěstí pro muže se nejedná o "barbieodstín" růžové. I to je možná jeden z důvodů, proč mužům tento vůz nevadí. I tyto vozy mohou dosahovat rychlosti 200 km/h. Ještě minulý rok tyto vozy jezdily na EC 170/171 Hungaria (Berlín-Praha-Bratislava-Budapešť), jenomže tyto časy jsou pro mě nepochopitelně pryč. Tyto vozy se vyráběly ve španělské vagónce CAF Zaragoza. Zajímavé je, že všech 9 vagónů této řady bylo vyrobeno v jednom roce - 1994.
Nejzápadněji položeným státem v této kategorii je beze sporu Francie. Francii reprezentují vozy A*tu. Tyto vozy jsou provozované společností Corail Téoz, což je společnost provozující luxusní vlaky například na trasách Paříž-Bordeaux, Paříž-Nice a Nice-Bordeaux. Na první pohled vám vozy A*tu (a všechny od Téoze vůbec) nebudou připadat vůbec moderní - spíše naopak. Tyto vozy vypadají totiž jako německé vozy řady Avmz 109.5, které jsem popisoval o dva odstavce výše. Ale jak nakouknete dovnitř, budete pravděpodobně udiveni. Tyto vozy jsou velice luxusní, co se interiéru týče. Možná jsou to nejluxusnější vozy Evropy! Ve voze si lze vybrat, jestli budete chtít sedět v kupéčku, a nebo dáváte přednost velkoprostorovému uspořádání. Na těchto vozech též zaujme velice netypické, ale o to krásnější osvětlení. Tato světla dokonale pasují ke světlým stěnám v interiéru. I tyto vozy mohou jezdit rychlostí 200 km/h. Vyrobil je francouzský Alstom.
Další účastník pochází ze státu, jenž na mapě silně připomíná kozačku - konkrétně z Itálie. Italové mají v této soutěži velice zajímavé vozy pocházející ze 70. let. A co víc, italské národní dráhy tyto vozy nikdy příliš nemodernizovaly. Vlastně, některé z nich nedávno prošly velkou modernizací, jenomže tu autor těchto stránek považuje za tak spackanou, že autor mnohem radši do této ankety použil vozy, kterým zůstal původní model interiéru. A ten se opravdu povedl. Tyto vozy vůbec jako jedny z prvních měly stahovací žaluzie a nebo otočné sedadlo (uvidíte na fotce). Pod každým křeslem (to, co mají tyto vozy, tomu se snad ani sedačka říct nedá), se navíc ukrývá stoleček, ale ten je neprakticky malý. Tyto vozy lze potkat na italských vlacích kategorie InterCity.
Devátý účastník této kategorie pochází z Balkánu, konkrétně v létě z velice navštěvovaného Chorvatska. Jedná se o vozy řady Aeelt. Původně jsem chtěl do této ankety zařadit chorvatský vůz řady ABee, ale k němu jsem našel jen jednu fotku v interiéru, což je nedostačující. Nicméně, ani vozy Aeelt vůbec nejsou špatné. Jsou to vozy velice podobné těm, které jsem chtěl dát do této ankety až na to, že jsou velkoprostorové. Nicméně, tyto vozy mají společný typ i barvu sedaček, a mají na chlup stejné stolky mezi sedáky. V těchto vozech navíc vůbec neexistuje tzv. "letecké uspořádání" (to znamená, že sedačky jsou vždy naproti sobě, nikoliv za sebou). Vozy vznikly rekonstrukcí ze starších vozů, které vyrobila srbská GOŠA. A ten stejný výrobce vagónů tyto vozy v letech 1999-2009 modernizoval. Vozů této řady je celkem 12, z čehož některé jsou schváleny pro 160 km/h, ale některé z ekonomických důvodů jenom pro 120 km/h. Musí se ale uznat, že se modernizace povedla celkem dobře. Vagóny této řady též nevyjíždějí z vnitrozemí. Potkat je můžeme na vlacích IC mezi Záhřebem a Vinkovči, Vukovarem a Osijekem.
Poslední soutěžící pochází z Rumunska. Možná si říkáte, že jsem se zcvoknul. Možná si myslíte, že jsem do ankety schválně dal tne njhorší vagón Evropy. Omyl! Kvalita rumunských železnic roste velice rychle! Nám to hlavně dokáže vagón řady A10-91, které v letech 2006 a 2007 vyrobila domácí vagónka Astra Vagonae Calatori. Na těchto vozech zaujme jedna věc. Mají úplně stejné sedačky jako vlaky novější vlaky TGV! Vozy jsou též specifické tím, že nabízí dva velkoprostorové oddíly. Zatímco v jedné části převládají spíše klidné barvy, v té druhé dominuje červená. Cestující má tedy na výběr. Musím říct, že na internetu jsem viděl fotky spíše té světlejší části. Tyto vozy mohou jezdit až 200 km/h. Najdeme je na vybraných rumunských vlacích InterCity.
Komentáře
Přehled komentářů
Hello. And Bye.
Need money? The financial robot is your solution.
(Henrycot, 2. 1. 2021 20:37)
Je nejlepší čas vypustit robota, aby získal víc peněz.
Odkaz - - https://24crypto.de/trading-btc-pemula.php
Have no money? It’s easy to earn them online here.
(Henrycot, 2. 1. 2021 10:18)
Už není třeba pracovat. Vypusťte robota.
Odkaz - - https://24crypto.de/btc-markets-liquidity.php
Váš počítač vám může přinést další příjem, pokud použijete tohoto robota.
(Henrycot, 2. 1. 2021 5:37)
Nechte své peníze vyrůst do hlavního města s tímto robotem.
Odkaz - - https://24crypto.de/bitcoin-traderorg.php
Vydělávat peníze 24/7 bez jakéhokoliv úsilí a dovedností.
(Henrycot, 1. 1. 2021 22:11)
Nejrychlejší způsob, jak z tebe udělat tlustou peněženku, je tady.
Odkaz - https://24crypto.de/bitcoin-future-trading-usa.php
Где посмотреть сериалы
(Amoupt, 1. 1. 2021 15:05)
подскажите хороший канал с фильмами на ютубе? По примеру этого.
https://www.youtube.com/channel/UCPO3Ev3IuCMaJR4taCSYARA/featured
A Proven Drug Free Holistic System For Reversing Vitiligo And Related Skin Disorders.
(Bud , 1. 1. 2021 13:50)
Want To Cure Your Vitiligo? See How..
https://bit.ly/3kTNHDZ
No need to stay awake all night long to earn money. Launch the robot.
(Henrycot, 1. 1. 2021 2:29)
Robot nikdy nespí. Vydělává ti to 24 hodin denně.
Odkaz - https://24crypto.de/world-bitcoin-market-share.php
Your money keep grow 24/7 if you use the financial Robot.
(Henrycot, 31. 12. 2020 23:44)
Robot nikdy nespí. Vydělává ti to 24 hodin denně.
Odkaz - https://24crypto.de/que-es-el-trading-bitcoin.php
Jen jedno kliknutí může změnit dolar na 1000 dolarů.
(Henrycot, 31. 12. 2020 21:53)
Připojte se ke společnosti úspěšných lidí, kteří zde vydělávají peníze.
Odkaz - https://24crypto.de/td-ameritrade-buy-bitcoin.php
Still not a millionaire? The financial robot will make you him!
(Henrycot, 31. 12. 2020 14:23)
Nauč se, jak si každý den Udělat stovky zády.
Odkaz - https://24crypto.de/bitcoin-fake-trading-volume.php
Most successful people already use Robot. Do you?
(Henrycot, 31. 12. 2020 14:09)
Těšíš se na příjem? Zapni to.
Odkaz - https://24crypto.de/bitcoin-trader-y-messi.php
# 1 financial expert in the net! Check out the new Robot.
(Henrycot, 31. 12. 2020 13:54)
Pořád nejsi milionář? Finanční robot z Tebe udělá jeho!
Odkaz - - https://24crypto.de/bitcoin-best-trading-platform.php
Even a child knows how to make money. This robot is what you need!
(Henrycot, 31. 12. 2020 11:31)
V budoucnu zbohatněte pomocí tohoto finančního robota.
Odkaz - https://24crypto.de/trade-forex-with-bitcoin.php
Start making thousands of dollars every week.
(Henrycot, 31. 12. 2020 9:03)
Každý týden tu pracují tisíce lidí.
Odkaz - https://24crypto.de/coinmarketcap-btc-dominance.php
Работа в городе Москва и Московской области
(wk4u_hrman, 31. 12. 2020 8:45)
Hello. And Bye. Добрый день, задумывались ли Вы когда-нибудь об альтернативном способе заработка? Почти уверен, что да. Но по тем или иным причинам
не решались на столь авантюрное приключение. Я пишу Вам для того, чтобы развеять все сомнения и стереотипы, связанные с этой
работой. Эта сфера способна кардинально поменять Вашу жизнь с момента прочтения этого текста. Всем работникам мы выдаем инструкции,
в которых разобраны все аспекты, касающиеся этой сферы - от моральных, до юридических. Где огромнейшую роль играет безопасность.
Если после ознакомления появляются вопросы, что бывает крайне редко, и по обычаю, просто пропущенная по невнимательности информация
из инструкций, то все вопросы разбираются отдельно до полного понимания со стороны сотрудника. Если Вы хотите получать 50-70 тысяч в
неделю, не отвлекаясь от своего привычного образа жизни (основная работа, учеба и прочий вид занятости), то Вы написали по адресу.
Здесь не будет заоблачных сумм, которые могут обещать другие (30 тысяч в день, к примеру)@wk4u_hrman, поскольку у такого подхода нет
ничего общего с безопасностью, кроме отдельных случаев, к которым можно дойти в будущем, при желании и ответственном подходе. Работа
связана с доставкой нелегального (часто на выбор есть и легальный, но оплата ниже гораздо) на территории РФ товара. Особых
требований, кроме наличия телефона с любой операционной системой и исправной камерой нет. Заработная плата при занятости 2-3 часа в
день в среднем составляет 10-20 тысяч рублей в день соответственно, рабочие дни подбираются индивидуально под образ каждого
сотрудника. Если Вы дочитали текст до этого момента, то спешу Вас поздравить с тем, что Вы стали на шаг ближе к становлению вашей
финансовой независимости, о которой многие даже боятся мечтать.
Если Вам интересна данная работа , напишите мне в телеграмм: @wk4u_hrman
https://t.me/@wk4u_hrman
https://t.me/job4you_working
До скорых встреч!
tags: Работа в Москве и Московской области, рабочие специальности в городе москва, устроиться на работу москва, вакансии по
москве,поиск работы в городе, москва вакансии работа, работа по городу без стажа, обучение и работа, я ищу работу, поиск работы,где
найти работу в москве, проверенные организации в москве,заработок в москве, где можно заработать, где можно получить работы,
зарплата по москве, работа в городе москва,устроиться на работу,поиск вакансий,авито работа,авито резюме, авито вакансии.
Additional income is now available for anyone all around the world.
(Henrycot, 31. 12. 2020 6:39)
Dokonce i dítě ví, jak vydělat peníze. Opravdu?
Odkaz - https://24crypto.de/bitcoin-maximum-market-cap.php
Check out the automatic Bot, which works for you 24/7.
(Henrycot, 31. 12. 2020 5:59)
Finanční robot je skvělý způsob, jak zvládnout a zvýšit svůj příjem.
Odkaz - https://24crypto.de/bitcoin-trading-system.php
Every your dollar can turn into $100 after you lunch this Robot.
(Henrycot, 31. 12. 2020 5:59)
Finanční Robot je investiční nástroj číslo 1. Vypusťte to!
Odkaz - https://24crypto.de/bitcoin-trading-software-download.php
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
Test, just a test
(XRumerTest, 3. 1. 2021 1:04)