Osobní vagony 1.třídy
V této kategorii je mnoho kvalitních středoevropských vagónů. I Česká republika má svého zástupce v této prestižní kategorii. Je jím vůz řady Ampz143. České dráhy zakoupily v roce 2004 jedenáct vozů tohoto typu. Vyráběla je česká vagónka ze Studénky s pomocí Siemensu. V současné době tyto vozy jezdí na trase Praha - Berlín- Hambrurk a Praha - Brno - Vídeň a Praha - Varšava. Dosahují maximální rychlosti 200 km/h.
Ani Slováci se nenechali zahanbit, a stejně jako Češi, i oni mají v této kategorii svého zástupce. A tím zástupcem je vůz řady Ampeer. Slovenské dráhy mají zatím 10 kusů těchto vozů, ale jejich počet by se měl do roku 2014 zvýšit na 20. Už aby to, protože tyto vozy jezdí zatím pouze na trase Bratislava - Žilina - Košice, ale až se počet vozů zvýší, měly by tyto vozy jezdit i do České republiky. Ampeer nabízí stejné sedačky jako již zmíněné Ampz143 s tím rozdílem, že se hlava může opřít o polštářek, což zajisté cestující vítají příznivě. Maximální rychlost těchto vozů je 200 km/h, ale Ampeer-y mají jednu nevýhodu. Nejsou tlakotěsné, takže je ZSSK kvůli tomu schválila na 160 km/h, a rychlostí 200 km/h asi nikdy nepofrčí. Škoda. Abych nezapomněl - výrobcem těchto vozů je ZOŠ Vrútky.
Severní sousedé se též nenechali zahanbit. Poláky reprezentuje vůz Amnopuz 158A, kterého jsme mohli vidět i na Czech RailDays, ale do Česka jinak nejezdí. Bodejť, když je jich vyrobeno jenom 3! Poláci tyto vozy potřebují hlavně na trať Varšava - Vratislav, ale jak známe naše severní sousedy - za týden to může být úplně jinak! I tyto vozy mohou jezdit 200 km/h, jsou tlakotěsné, a celkem pohodlné. Na první pohled může cestujícího zaujmout jeden detail, a to konkrétně dlouhá černá lišta, která se táhne přes všechna okna. I toto může dělat dojem moderníího vagónu. Tyto tři vagóny vyrobila polská společnost H.Cegielski.
První kupéčkový vůz v této kaegorii pochází z Rakouska. Jedná se o vozy řady Amz, jichž je vyrobeno asi 33. Tyto vagóny jezdí do Česka na trase Villach - Vídeň - Brno - Praha - Hamburk, a mezi cestujícími jsou populární - velice populární! A mají být proč populární. Tyto vozy byly sice vyráběny v 70. až v 80. letech, nicméně, od roku 2003 procházely tzv. "Uprading-Programmem", který těmto vozům dodal klimatizaci, zásuvky, a hlavně jim omladil interiér. V interiéru najdete široká kožená sedadla a mnoho dřevěných dekorací. V těchto vozech se nachází i oddíly bussines třídy, která je velice podobná 1.třídě. Mnoho rozdílů mezi bussines a 1.třídou asi nenajdete. Hlavní rozdíly mezi bussines a 1.třídou jsou: 4 sedadla v oddíle bussines třídy (tato sedadla ale nejsou o nic širší než v jedničce), delší stolky v bussines třídě, kterých je v oddílu navíc více, a jinak položená zrcadla (v bussines třídě je svisle, v jedničce vodorovně). Dosahuje maximální rychlosti 200 km/h, a tyto vozy vyrobily společně vagónky Siemense a Jenbacheru.
Myslíte si, že jsme zapomněli na německé vagóny? Omyl! Podobně jako Rakousko, i Německo reprezentují kupéčkové vozy - konkrétně Avmz 109.5. Ovšem, kromě počtu kupéček a maximální rychlosti nemají německé vozy s těmi rakouskými nic společného. Sedačky ve voze jsou z textilní látky, dveře od vozu jsou sklápěcí, dveře od oddílu jsou celé prosklené atd. Tyto vozy nejsou zrovna nejmladší. Za svých časů tyto vozy totiž jezdily na vlacích TEE, což je obdoba dnešního EuroCity a InterCity s tím rozdílem, že v soupravě byly řazeny pouze restaurační vozy a vozy 1.třídy. Nicméně, bylo by naivní si myslet, že vozy mají původní interiér. Tento interiér byl již několikrát změněný. Výrobcem těchto vozů není nikdo jiný než domácí Siemens. Apropo, málem bych zapomněl. Pokud bydlíte někde v Česku, a chcete se s tímto vozem projet, vyzkoušejte vlak EC 174/175 Jan Jesenius, který jede z Budapeště přes Bratislavu, Brno, Prahu a Berlín do Hamburku a zpět. Samozřejmě, v Česku tento vlak zastavuje ještě v Břeclavi, Pardubicích, Kolíně, Ústí nad Labem a Děčíně.
Ve Střední Evropě ještě zůstaneme. I Arpádi pro nás něco přichystali. Maďarské vozy řady Amz jsou také mezi odbornou veřejností velice oblíbené, a to hlavně kvůli pohodlným a širokým sedačkám, ze kterých lze udělat lehátko. Tyto vozy se mohou pyšnit jedním malým rekordem - objemnější zrcadla jsem v žádném jiném dopravním prostředku neviděl. Tato objemná zrcadla jsou v každém kupé na bočních stěnách. Myslím, že tento detail ocení hlavně ženy. A obrovské zrcadlo není jediné, co ženy na tomto voze ocení. Myslím, že ženy budou nadšené i z barvy sedaček, koberců atd. Ta je totiž jaká? No přece růžová. Opravdu nežertuji, podívejte se. Naštěstí pro muže se nejedná o "barbieodstín" růžové. I to je možná jeden z důvodů, proč mužům tento vůz nevadí. I tyto vozy mohou dosahovat rychlosti 200 km/h. Ještě minulý rok tyto vozy jezdily na EC 170/171 Hungaria (Berlín-Praha-Bratislava-Budapešť), jenomže tyto časy jsou pro mě nepochopitelně pryč. Tyto vozy se vyráběly ve španělské vagónce CAF Zaragoza. Zajímavé je, že všech 9 vagónů této řady bylo vyrobeno v jednom roce - 1994.
Nejzápadněji položeným státem v této kategorii je beze sporu Francie. Francii reprezentují vozy A*tu. Tyto vozy jsou provozované společností Corail Téoz, což je společnost provozující luxusní vlaky například na trasách Paříž-Bordeaux, Paříž-Nice a Nice-Bordeaux. Na první pohled vám vozy A*tu (a všechny od Téoze vůbec) nebudou připadat vůbec moderní - spíše naopak. Tyto vozy vypadají totiž jako německé vozy řady Avmz 109.5, které jsem popisoval o dva odstavce výše. Ale jak nakouknete dovnitř, budete pravděpodobně udiveni. Tyto vozy jsou velice luxusní, co se interiéru týče. Možná jsou to nejluxusnější vozy Evropy! Ve voze si lze vybrat, jestli budete chtít sedět v kupéčku, a nebo dáváte přednost velkoprostorovému uspořádání. Na těchto vozech též zaujme velice netypické, ale o to krásnější osvětlení. Tato světla dokonale pasují ke světlým stěnám v interiéru. I tyto vozy mohou jezdit rychlostí 200 km/h. Vyrobil je francouzský Alstom.
Další účastník pochází ze státu, jenž na mapě silně připomíná kozačku - konkrétně z Itálie. Italové mají v této soutěži velice zajímavé vozy pocházející ze 70. let. A co víc, italské národní dráhy tyto vozy nikdy příliš nemodernizovaly. Vlastně, některé z nich nedávno prošly velkou modernizací, jenomže tu autor těchto stránek považuje za tak spackanou, že autor mnohem radši do této ankety použil vozy, kterým zůstal původní model interiéru. A ten se opravdu povedl. Tyto vozy vůbec jako jedny z prvních měly stahovací žaluzie a nebo otočné sedadlo (uvidíte na fotce). Pod každým křeslem (to, co mají tyto vozy, tomu se snad ani sedačka říct nedá), se navíc ukrývá stoleček, ale ten je neprakticky malý. Tyto vozy lze potkat na italských vlacích kategorie InterCity.
Devátý účastník této kategorie pochází z Balkánu, konkrétně v létě z velice navštěvovaného Chorvatska. Jedná se o vozy řady Aeelt. Původně jsem chtěl do této ankety zařadit chorvatský vůz řady ABee, ale k němu jsem našel jen jednu fotku v interiéru, což je nedostačující. Nicméně, ani vozy Aeelt vůbec nejsou špatné. Jsou to vozy velice podobné těm, které jsem chtěl dát do této ankety až na to, že jsou velkoprostorové. Nicméně, tyto vozy mají společný typ i barvu sedaček, a mají na chlup stejné stolky mezi sedáky. V těchto vozech navíc vůbec neexistuje tzv. "letecké uspořádání" (to znamená, že sedačky jsou vždy naproti sobě, nikoliv za sebou). Vozy vznikly rekonstrukcí ze starších vozů, které vyrobila srbská GOŠA. A ten stejný výrobce vagónů tyto vozy v letech 1999-2009 modernizoval. Vozů této řady je celkem 12, z čehož některé jsou schváleny pro 160 km/h, ale některé z ekonomických důvodů jenom pro 120 km/h. Musí se ale uznat, že se modernizace povedla celkem dobře. Vagóny této řady též nevyjíždějí z vnitrozemí. Potkat je můžeme na vlacích IC mezi Záhřebem a Vinkovči, Vukovarem a Osijekem.
Poslední soutěžící pochází z Rumunska. Možná si říkáte, že jsem se zcvoknul. Možná si myslíte, že jsem do ankety schválně dal tne njhorší vagón Evropy. Omyl! Kvalita rumunských železnic roste velice rychle! Nám to hlavně dokáže vagón řady A10-91, které v letech 2006 a 2007 vyrobila domácí vagónka Astra Vagonae Calatori. Na těchto vozech zaujme jedna věc. Mají úplně stejné sedačky jako vlaky novější vlaky TGV! Vozy jsou též specifické tím, že nabízí dva velkoprostorové oddíly. Zatímco v jedné části převládají spíše klidné barvy, v té druhé dominuje červená. Cestující má tedy na výběr. Musím říct, že na internetu jsem viděl fotky spíše té světlejší části. Tyto vozy mohou jezdit až 200 km/h. Najdeme je na vybraných rumunských vlacích InterCity.
Komentáře
Přehled komentářů
Hi there The I am Glad to get here Happy New Year
https://pypi.org/user/among-us-hack-mod-menu/
https://pypi.org/user/amongushak2021/
https://pypi.org/user/amongusmodmenu/
How to Double Your Bitcoin in 24 Hours or Less?
(Andreneate, 10. 2. 2021 2:54)
Make Your Bitcoin Double In Just 12 Hours.
The website promises to double your bitcoin with no human intervention required. Our system is fully automated it only needs 12 hours to double your bitcoins.
Click Here : https://bitdouble.net
Предложение управляющему сайта vagonia.estranky.cz
(Seotrustwab, 10. 2. 2021 2:53)
Доброго времени!
Если Вы желаете усилить видимость своего сайта vagonia.estranky.cz в поиске и улучшить его ранжирование, то моя помощь станет очень нужной для Вас.
Поток доверия Majestic Trust Flow - метрика предназначеная для определения степени надежности ссылки на основе авторитета обратных гиперссылок, указывающих на Ваш сайт.
Если для Вашего сайта улучшить показатель потока доверия Trust Flow по шкале Majestic SEO, то можно достигнуть очень высоких позиций в поисковой выдаче.
У сайтов с большим индикатором доверия TF появляется стойкость к поисковым алгоритмам и санкциям. Я предоставляю "белый метод" увеличения потока доверия сайта до 29 единиц показателя доверия.
Если Вам это нужно, прочитайте метод в моем блоге https://trustflow.ru
Конкретно, в чём заключается суть моего способа по прокачке сайта с помощью наращивания потока авторитетности:
Я опубликую 89 качественных ссылок на Ваш сайт на авторитетных сайтах с большим показателем Trust Flow и поток доверия Вашего сайта увеличится до 28 единиц.
Гиперссылки на авторитетных сайтах публикуются в статьях и на вечно.
Услуга на 100% безопасна для существующих алгоритмов систем Google и Yandex включая Панду и Пингвин, так как мой метод проверенный и естественный.
Вы заметите огромное преимущество перед Вашими конкурентами и улучшите ранжирование Вашего сайта в поиске.
Похожих сервисов по продвижению сайтов в ТОП-20 не предлагает никто кроме меня.
Упоминания о моём сервисе реально прочитать на других форумах, например тут https://www.doi.gov/node/22532/done?sid=627904&token=dd27e7912304b81decd651508d29847c - Предложение управляющему сайта doi.gov c31d76c
Также могу предложить услуги:
по увеличению Domain Rating от 0 до 50 (DR) - это метрика рейтинга от Ahrefs, предсказывающая, насколько хорошо сайт станет ранжироваться в результатах поисковой выдачи. Domain Rating измеряется по шкале от 1 до 100. Чем выше рейтинг домена, тем лучше станут результаты видимости сайта в результатах поисковой выдачи.
по улучшению показателей Domain Authority по шкале Moz Rank для любого сайта от 0 до 50. Об этом подробно опубликовано на сайте trustflow.ru
Где заказать полиграфию?
(beilenda, 8. 2. 2021 7:04)
Доброго времени суток.
Подскажите путнюю типографию для заказа книг
Могу посоветовать хорошую типографию, качество, цена и скорость у них отличное,
но они размещаются в Красноярске, а мне нужно в Москве.
Это печать открыток https://4uprint.ru/products/otkrytki-priglashenija
News 2021
(JosephFug, 7. 2. 2021 23:37)A new company in which over half a year more than 17 million people https://crowd1.com/signup/tatyanaflorida have registered. Profit comes from the shares of the world's largest gaming channels. Gambling, mobile share with us 50%. Passive and active income. Viber/WhatsApp +12487304178 Skype tatyana.kondratyeva2
Где заказать полиграфию?
(beilenda, 7. 2. 2021 6:45)
Хорошего дня.
Посоветуйте отличную типографию для изготовления журналов
Мы работали с одной типографией, качество, цены и скорость у них отличное,
но они размещаются в Красноярске, а мне хотелось бы в Казани.
Вот печать папок https://4uprint.ru/products/papki
Винтовой фундамент под дом цена
(Charlespag, 6. 2. 2021 22:25)
https://novostroyka63.ru/ - Цена куба фундамент
Создание дома вашей мечты - это оригинальная возможность, спланировать и претворить в жизнь нечто воистину уникальное во всех отношениях. Возведение фундамента - это в целом первоначальная модель ремонта, в процессе которой домик строится. При расчете замена фундамента под старым деревянным домом цена предусматривается весьма много факторов. Средняясумма возведения домов фундамента составляет приблизительно от 10$ за кв.метр . Погреб сможет умножить итоговую стоимость каждого объекта недвижимости, предоставляя необходимое помещение ради организации хранения и порой рабочее пространство. Наша профессиональная команда по конструированию и возведенью фундамент под памятник на кладбище цена может помочь выстроить жилище, о котором вы всегда мечтали. От начала до конца наша специализированная компания в Череповец позаботимся о всех без исключения процессах, чтобы заказчику не довелось тревожиться о деталях. Специализированная международная компания в Киселевск несет юридическую ответственность за проект, а не вы, именно поэтому организация в Борисоглебск имеют интерес в том, затем чтобы довести до конца строительство коттеджа быстрее и эффективнее. Узнайте о сваи винтовые для фундамента цены в вытегре у спспециалистовециалистов корпорации.
Pop opera songs, Lyrics, music
(RaymondOpist, 6. 2. 2021 19:51)Besame Mucho (Lyrics), Latino music https://youtu.be/9Qyvqf5-nZs Сover by Elona Krasavtseva. Pop opera songs. Music arrangement of Andrea Bocelli. Elona Krasavtseva is an award-winning singer and songwriter from Moscow, Russia. She sings classical, traditional, and original songs in different European languages
Военная аналитика
(Robertgennick, 6. 2. 2021 19:31)Только проверянная информация от лучших аналитиков mca.life
Полинезийский метод
(Bryanloatt, 6. 2. 2021 16:35)Удлинение Новое, представляемое в этой книге устройство, является одним из старых методов удлинения мужского члена - Таблетки, зелья и примочки Нет никаких таблеток, витаминов, гормонов, лекарственные препаратов и лосьонов, предназначенные для увеличения полового члена.Он использует тягу, чтобы растянуть ваш пенис. https://sexpreparat.ru/uvelichenie/12 - Полинезийский метод Устройство для удлинения пениса
Foolproof forex trading strategy
(ForexMurb, 6. 2. 2021 2:45)Бесплатное программное обеспечение для торговых инструментов форекс. https://ru.forex-is.com
VIP SELLER Aged 25 Twitter Accounts MICRO PACK
(Rogergok, 4. 2. 2021 23:00)
2008 Aged Twitter Accounts, created in 2008-2016 years. With following and folowers. Best price.
Click
https://sellaccs.net
PM
Skype & Telegram : congmmo
ICQ : @652720497
Email : congmmo@gmail . com
Thanks
Topic
(MANNHEIM03, 2. 2. 2021 20:22)https://prom-electric.ru/razrabotka-elektroniki-na-zakaz/
Pinterest. Продажи на Etsy. Wood handmade
(LeonardVap, 1. 2. 2021 19:40)Лечебная физкультура дома. Массажер-тренажер Backwood https://youtu.be/OcK8Rdv9Y-I Специалист по реабилитации и висцеральной практике
irresistible website crazy-mining
(ArnoldTut, 1. 2. 2021 13:16)look at here now https://crazy-mining.org/
Pinterest, etsy, ebay, amazon
(LarryJoult, 1. 2. 2021 12:52)Массажер-Тренажер Backwood для тела https://youtu.be/lVA65Xvds8Y (спины, поясницы, шеи, плеч, седалищного нерва, живота)
sample website cool-mining
(DavidMyday, 1. 2. 2021 12:51)see this website https://cool-mining.com/en/mining-en/new-atikmdag-patcher-v1-5-0-windows-x32-x64-amd-ati-pixel-clock/
useful website crypto-mining
(FrankcRimi, 1. 2. 2021 7:33)dig this https://crypto-mining.club/en/mining/tt-miner-3-2-2-nofee-nodevfee-nvidia-amd-gpu-miner/
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
Happy New Year Everyone
(GenaroEquiz, 10. 2. 2021 17:59)